וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חנצ'ינסקי: "באתי לעשות קצת כאב ראש למאמן"

תומר חנצ’ינסקי חתם לשנתיים וחצי במכבי תל אביב: ”לא יודע איך לא גילו אותי עד היום, אשמח להראות לכולם מה אני מסוגל”

one

מכבי תל אביב ערכה הבוקר (שני) אימון קל אחרי הניצחון 2:6 על הפועל חיפה, כשמחר יקבלו השחקנים יום חופש לכבוד השנה האזרחית החדשה. השבוע ינסו בקבוצה להאיץ את המגעים בכל הנוגע לצירוף שחקני חיזוק לקבוצה. למרות הניצחון הגדול, אוסקר גרסיה לא מוותר על אופציית החיזוק, כאשר ערן זהבי ומאור מליקסון עדיין נמצאים בראש רשימת המבוקשים לקראת ינואר. גם אלרואי כהן ואלעד גבאי עדיין על הפרק, כשלגבי מגן קרית שמונה נראה שהשבוע לא יהיו התפתחויות לפני המשחק בין שתי הקבוצות ביום שני.

תומר חנצ'ינסקי שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"היה כיף לראות את הקבוצה הטובה בארץ". חנצ'ינסקי/ברני ארדוב

תומר חנצ'ינסקי, שוערה החדש של הקבוצה שחתם רשמית על חוזה לשנתיים וחצי היום, צפה בניצחון מהיציע שם ישב ליד גל אלברמן המוצהב, ונשאל על תחושותיו מהחוויה: "זה היה מצוין וכיף לראות את מכבי. זו הקבוצה הכי טובה בארץ". לגבי התפקיד הצפוי לו בסגל של גרסיה אמר השוער הישראלי-קנדי: "הגעתי כדי לעשות קצת כאב ראש למאמן, ולעזור לקבוצה איך שאני יכול".

על סיפורו האישי הלא מוכר לרוב חובבי הכדורגל הישראלי אמר חנצ'ינסקי: "נולדתי בארץ, עברתי לקנדה בגיל שמונה, מאז שיחקתי בצפון אמריקה ואחר כך באירופה ועכשיו חזרתי לארץ כדי לשחק כדורגל, בשביל זה אני כאן. לשחק עם מכבי זה מה שרציתי. אני לא יודע איך לא גילו אותי עד היום, ככה זה יצא ואני שמח על כך. רציתי מאוד לחזור לכאן, התאמנתי פה לפני ארבע שנים והם זכרו אותי".

"אני יודע שאני חידה", המשיך השוער. "אשמח להראות לכולם את מה שאני יכול לעשות במגרש, ותמיד אתן את כל מה שאני יכול. ההורים היו מאוד מרוצים שאני בא לישראל, יש לי גם אחות כאן אז גם היא מאוד שמחה, ואין כמו ישראל. ראיתי בטלוויזיה ובאינטרנט את הליגה בישראל, אני בא כדי ללמוד ולתת את כל מה שאני יכול. הכדורגל פה שונה, אבל הרמה כאן עדיין גבוהה".

* סטיב גורי יצא לחופשה בת יומיים בגרמניה באישור הקבוצה, ויחזור ביום רביעי לישראל. עיתון "הסאן" טען שוב היום כי השחקן מבוקש על ידי רדינג מהפרמיירליג.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"רציתי מאוד לחזור לכאן". חנצ'ינסקי עם קרויף/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully