וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורות טובות לנאתכו: ברדייב האריך את חוזהו בקאזאן

המאמן שהפך את ביברס נאתכו לשחקן הרכב קבוע בקבוצה הרוסית, יישאר במועדון עד 2015 ויסגור 13 שנים במועדון

רק לפני שלושה ימים התראיין קורבן ברדייב, מאמנה של רובין קאזאן, והצהיר שביברס נאתכו, הקשר הישראלי שלו יישאר בקבוצה רק אם זה יאריך את חוזהו במועדון. זה בדיוק מה שקרה היום (ראשון) כאשר ברדייב חתם על הארכת חוזה לשלוש שנים ויישאר בתפקידו כמאמן הקבוצה לפחות עד 2015.

חוזהו המקורי של ברדייב בן ה-60, הסתיים ביום ראשון, מה שגרר מספר ספקולציות לגבי עתידו של המאמן המוערך, שהוליך את הקבוצה לשתי אליפויות רצופות ב-2008 וב - 2009 אולם הערב המועדון החליט לשים סוף לספקולציות ולהבטיח את עתידו של המאמן שהפך את הקבוצה לגורם משמעותי בצמרת הרוסית. יש לציין שברדייב האריך את החוזה כמאמן, אבל במקביל הפסיק לשמש כסגן נשיא המועדון - תפקיד שנשלל ממנו.

קורבן ברדייב מאמן רובין קאזאן. Dmitry Korotayev, GettyImages
ימשיך עם נאתכו בקאזאן. ברדייב/GettyImages, Dmitry Korotayev

קבוצתו של ברדייב ממוקמת העונה רק במקום השביעי בליגה, אך מרוחקת רק נקודה מקובאן הרביעית. קאזאן נתנה קמפיין אירופי מוצלח ועלתה בקלות משלב הבתים של הליגה האירופית, אך בשלב הנוקאאוט מצפה לה מפגש כפול קשה מאוד מול מחזיקת הגביע אתלטיקו מדריד בפברואר הקרוב.

הישארותו של ברדייב היא בשורה טובה לביברס נאתכו, הקשר הישראלי של הקבוצה, שתחת שרביטו של המאמן הפך להיות שחקן הרכב קבוע. אגב, אם ברדייב יישאר עד תום חוזהו המחודש, הוא יסגור 13 שנים במועדון.

ביברס נאתכו שחקן רובין קאזאן. Epsilon, GettyImages
קיבל בשורות טובות. נאתכו/GettyImages, Epsilon

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully