וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדייב: "נאתכו אמר שהוא ימשיך בקאזאן רק אם אאמן שם"

מאמן רובין קאזאן, שעשוי לעזוב אחרי 12 שנה, התייחס לעתידו של הקשר הישראלי: "מודה לשחקנים שלי שמוכנים לתמוך בי"

לא מעט ספקולציות עולות באשר לעתידו של ביברס נאתכו ולגבי האפשרות שהוא יעזוב את רובין קאזאן. מי שהתבטא באשר לעתידו של הקשר הישראלי הוא מאמנו קורבן ברדייב, שטוען כי נאתכו לא ירצה להמשיך בקבוצה אם ברדייב עצמו לא יאריך את חוזהו. כידוע, הליגה הרוסית יוצאת לפגרה ותשוב בחודש מרץ, אבל עד אז בהנהלת הקבוצה צריכים לקבל החלטות לגבי המשך דרכו של המאמן.

חוזהו של ברדייב, שמאמן את קאזאן ברציפות מאז 2001, טרם הוארך כשגם המגעים בין נאתכו לבין קבוצתו הופסקו על פי הדיווחים ברוסיה. ברדייב כאמור התראיין ברוסיה, ואמר: "אני מודה לשחקנים שלי שמוכנים לתמוך בי בסיפור הזה, כמו למשל נאתכו, שהודיעו חד משמעית שימשיכו לשחק ברובין רק אם ימשיכו לעבוד איתי".

על עתידו אמר המאמן: "אני מוכן לקבל כל החלטה שההנהלה תקבל. אם החוזה שלי יוארך, אני אשמח להמשיך לעבוד עם הקבוצה. אם לא, אין מה לדאוג, החיים ממשיכים, אני אנוח קצת. אני לא דבוק לכיסא. כדורגל תמיד היה בעדיפות ראשונה מבחינתי, אני מרוצה מאוד שבימים הקשים הללו קיבלתי תמיכה מקולגות. למרות השמועות באינטרנט, אף אחד מהקולגות שלי לא יחליף אותי. כולם בצד שלי".

נאתכו פתח העונה ב-19 משחקים בהרכבה של קאזאן, וכבש שבעה שערים והוסיף שלושה בישולים. על אף חוסר ההצלחה של קבוצתו בליגה המקומית, שם ממוקמת קאזאן רק במקום השביעי, 12 נקודות מהמוליכה צסק"א מוסקבה, בליגה האירופית הקבוצה הרוסית הרשימה ועלתה מהמקום הראשון בבית ח' לסיבוב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully