וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק ספולסטרה: "מילווקי בעטה לנו בתחת"

מאמן ההיט היטיב לתאר את התבוסה לבאקס. וויד: "זה חלק מהמסע שלנו". ייאוש בבוסטון: "חייבים כבר להחליט מי אנחנו"

דווין וויד חזר מהשעיה, לברון ג'יימס פתח היטב, אך כל זה לא הספיק למיאמי הלילה (בין שבת לראשון). ההיט סגרו הפסד שני ברציפות וירדו מובסים במילווקי, עם 85:104 לבאקס. האלופה תנסה להתאושש במשחק חוץ מול אורלנדו החלשה בלילה שבין שני לשלישי, אך לאריק ספולסטרה יש בהחלט כמה סיבות לדאגה.

לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט. AP
לא יכול לסבול את איבודי הכדור שלו. לברון ג'יימס/AP

"48 השעות האחרונות לא הלכו בכיוון שרצינו שילכו, זה ברור", הודה המאמן. "אנחנו לא רוצים לתרץ את זה - מילווקי פשוט בעטה לנו בתחת. הם היו הקבוצה הטובה יותר הלילה. נאסוף את עצמנו, ניסע לאורלנדו ונתחיל לפתור את זה". דווין וויד, כאמור, שב מהשעיה וסיפק שורה סטטיסטית לא רעה בכלל, עם 24 נקודות ב-10 מ-19 מהשדה. "זה ייקח קצת זמן", אמר 'פלאש'. "אנחנו עוברים את זה בכל עונה, זה חלק מהמסע שלנו. חייבים להיות רגעים כאלו במהלך עונה. כדי לנצח מאוחר יותר, אתה חייב שיהיה לך מהיכן לשאוב את זה. אתה חייב לפצח את הבעיות כקבוצה. זה מה שאנחנו עושים כרגע".

לברון בחן את התבוסה מנקודת מבט סטטיסטית: "הם קלעו ב-40% מהשדה, אבל איבדנו את הכדור יותר מ-20 פעמים והם הרוויחו לפחות 20 נקודת מהאיבודים הללו. כך אי אפשר לנצח. באופן אישי, היו לי שישה איבודים, ואני לא יכול לסבול את זה. כשאתה משחק חוץ נגד קבוצה הגנתית טובה, אתה לא יכול להעניק להם עוד ועוד פוזשנים, כי הם יגרמו לך לשלם על זה".

קווין גארנט, בוסטון סלטיקס, NBA. צלם: רויטרס, גלובס
מה עושים? קווין גארנט/גלובס, צלם: רויטרס

לא רק מיאמי חטפה תבוסה מהדהדת הלילה. גם בוסטון, שעוברת תקופה לא קלה, הובסה 101:83 על ידי גולדן סטייט ולמרות שדני איינג' הבטיח כי מעמדו של דוק ריברס יציב, הסלטיקס הולכים ומידרדרים. "אנחנו חייבים להחליט איזו קבוצה אנחנו רוצים להיות", הודה בסיום פול פירס, שסיים משחק חלש עם 13 נקודות בלבד. "האם אנחנו רוצים להיות קבוצה שחושבת קודם כל על הגנה? אם לא, אנחנו חייבים להשתפר התקפית. חייב להיות משהו. אנחנו צריכים למצוא את הדרך שלנו".

"נהיה חייבים לעבוד על זה", סיפק קווין גארנט גרסה משלו למפלה ברבע האחרון, בו הווריורס ברחו והבטיחו את הניצחון. "אלו הרגעים בהן אתה רואה מי באמת איתך, מי באמת רוצה את זה ומי יעשה הכול כדי שנגרד את דרכנו מחוץ לתקופה הזאת".

גולדן סטייט, מנגד, שוב נראתה נהדר. הלוחמים המפתיעים סופרים ניצחון שלישי ברציפות ו-15 מתוך 18 המשחקים האחרונים. "מה עוד יש לומר? שהשנה החדשה תהיה שמחה", איחל דייויד לי, שהצטרף לסטפן קרי הנהדר שקלע 22, ותרם 20 בעצמו. "בשורה התחתונה, 2012 הייתה שנה נהדרת עבורנו", שמח מאמן הווריורס מארק ג'קסון. "עכשיו, אנחנו צריכים לשים את זה מאחורינו ולהסתכל קדימה. אפשר לעשות דברים נהדרים גם ב-2013".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully