וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרינקוביץ': "ככה אנחנו צריכים להיראות בכל שבוע"

בבני יהודה חגגו ניצחון על הפועל ת"א, מרינקוביץ' על חוסר היציבות: "אנחנו צריכים לשנות חשיבה". מחמאות לראלי וקוסטה

one

בבני יהודה היו מרוצים מאוד מהניצחון 1:2 על הפועל תל אביב אתמול (שבת) בבלומפילד, אבל לא שכחו את ההפסד להפועל רמת גן במחזור הקודם ואנשים רבים שאלו מי היא בני יהודה האמיתית, זו שנכנעה להפועל רמת גן תוך כדי הצגת יכולת חלשה מאוד, או זו שניצחה את האדומים תוך תצוגת כדורגל משכנעת.

בקבוצה ציינו לטובה את העבודה שעשו עוז ראלי וקסטוטיס איבשקביצ'יוס במרכז המגרש. גם סארי פלאח, גל כהן, איציק עזוז וסתיו פיניש הצעיר קיבלו שבחים על היכולת שלהם. החלוץ ההונגרי אדם הרפקה, שהוזכר כמועמד להחלפה בינואר, קיבל את חולצת ההרכב וגמל בשער וביכולת טובה, וכרגע נראה שהוא חיזק את מעמדו.

כ-6,000 צופים נכחו אמש בבלומפילד, מתוכם 3,500 אוהדים זהובים ושחקנים בקבוצה סיפרו אמש בסיום המשחק ש"היה תענוג לשמוע את הקהל לאורך כל 90 הדקות והלוואי שבכל משחק בית תהיה אווירה כמו אתמול".

עוז ראלי שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
הצטיין במרכז המגרש. ראלי/ברני ארדוב

"הצגנו משחק נפלא", אמר הקשר הסרבי ננאד מרינקוביץ', "אני מברך את השחקנים בקבוצה שלי על הניצחון הזה. עשינו בדיוק מה שהמאמן ביקש מאיתנו לפני המשחק בחדר ההלבשה. נלחמנו על כל כדור וראינו את התוצאה על המגרש".

מרינקוביץ' התבקש להסביר על ההבדלים ביכולת לעומת השבוע שעבר והשיב: "אין לי הסבר. אני חושב שיש לנו בעיה קטנה של מוטיבציה, אבל נעבוד על זה כדי שזה ישתפר. דיברנו על זה במהלך השבוע והראנו מול הפועל תל אביב איך אנחנו צריכים לשחק בכל משחק. אי אפשר לשחק פעם טוב ופעם לא טוב, אנחנו צריכים להתייצב".

הקשר נזהר מלצאת בהצהרות והוסיף: "עדיין מוקדם לדבר על אליפות בשלב הזה, אבל אולי נצליח להגיע למקום השני. אנחנו חייבים להמשיך בצורה הזאת ואם נמשיך ככה, הכל יהיה אפשרי. פספסנו המון הזדמנויות מול קבוצות שעל הנייר מוגדרות קבוצות קטנות. אנחנו חייבים לעבוד על הראש שלנו, לשנות את החשיבה. אי אפשר לנצח משחק אחד ולהרים את הראש לשמיים. אנחנו צריכים לעבוד בצורה זהה בכל שבוע ובכל משחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
נעאל חוטבא מול  ננאד מרינקוביץ' שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
"עדיין מוקדם לדבר על אליפות בשלב הזה, אבל אולי נצליח להגיע למקום השני". מרינקוביץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully