וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: גל כהן "לא חושב שאפשר לדבר על אליפות"

29.12.2012 / 19:30

הבלם לא נסחף לאחר הניצחון על הפועל תל אביב, ומקווה ליציבות. קשטן: "השחקנים הראו היום למה הם מסוגלים"

בני יהודה סיימה ערב גדול של כדורגל (שבת) עם 1:2 על הפועל תל אביב. הזהובים נתנו 90 דקות טובות של כדורגל ונהנו משערים של אדם הרפקה (13) וסארי פלאח (53). עדן שרם רק צימק דקה לפני השריקה, כשבוגר אחר של מחלקת הנוער, הקשר כפיר אייזנשטיין, הורחק בתוספת הזמן.

דרור קשטן מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
"ברגע שהבחורים האלה יבינו שכל משחק, לא רק מול הפועל תל אביב, אלא גם מול קבוצות שנאבקות על מקומן בליגה צריך להביא את האישיות שלך ולהגיע לשחק, יהיה טוב". דרור קשטן/ברני ארדוב

מאמן בני יהודה, דרור קשטן, סיכם: "אני מרוצה ולא מרוצה. אני לא מרוצה מזה שאין המשכיות, שאנחנו לא שומרים על איכויות ממשחק למשחק. ברגע שהבחורים האלה יבינו שכל משחק, לא רק מול הפועל תל אביב, אלא גם מול קבוצות שנאבקות על מקומן בליגה צריך להביא את האישיות שלך ולהגיע לשחק, יהיה טוב. מצד שני, הקבוצה ידעה להתאושש מהופעה חלשה ביותר שהיתה לנו בשבוע שעבר, והיום הם הראו מה הם מסוגלים. אבל הם יכולים גם יותר, אני תמיד מאמין בזה".

כשנשאל האם הוא הרוויח מחדש את אדם הרפקה, אמר המאמן: "לא הרווחתי את אדם הרפקה. ידעתי מה יש לי ביד. הוא עבר פציעה לא קלה שהשביתה אותו, והסבלנות משתלמת. עדיין אין לו 90 דקות אבל זה יבוא בהמשך. אני מקווה שהוא ימשיך באותה דרך".

קשטן לא שכח גם להתייחס לפטירתו של המאמן האגדי עמנואל שפר: "תרשה לי להשתתף בצערה של משפחת שפר. עמנואל ליווה אותי אל נבחרת הנוער של ישראל דרך הקריירה הארוכה שלי כמאמן בליגה. הייתי מתייעץ איתו בכל דבר בתחילת דרכי, והוא היה מודל לחיקוי עבורי. הוא נתן לי הרבה כלים, הוא היה איש כדורגל גדול. יהי זכרו ברוך".

גל כהן שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
"נגד הגדולות אנחנו מנצחים ולוקחים נקודות ודווקא במשחקים שעל הנייר, נגד קבוצות מהתחתית, יש כנראה בעיה מנטלית אצל השחקנים". גל כהן/ברני ארדוב

גל כהן: "מקווה שהיום החזרנו את האוהדים"

הבלם גל כהן: "אנחנו צריכים להיות הרבה יותר יציבים. עשינו משחק מצוין היום ואם נוציא את הפועל רמת גן, שהיה משחק מתחת לכל ביקורת, אז בחודש האחרון אנחנו מציגים כדורגל טוב ועושים תוצאות טובות, תיקנו היום בגדול ופיצינו את האוהדים על ההפסד לרמת גן ואנחנו צריכים להמשיך ככה".

הבלם ניסה להסביר את ההבדלים ביכולת הקבוצה והוסיף: "כנראה שזה משהו מנטלי. דרור מדבר איתנו על זה, גם דמאיו. נגד הגדולות אנחנו מנצחים ולוקחים נקודות ודווקא במשחקים שעל הנייר, נגד קבוצות מהתחתית, יש כנראה בעיה מנטלית אצל השחקנים. אנחנו עובדים על זה ואם נדע לעשות את השינוי אז התוצאות יגיעו".

כהן נשאל אם אפשר לדבר על ריצה לאליפות והשיב: "לא חושב שאפשר לדבר על אליפות. אנחנו משגעים את הקהל שלנו. אחרי שני נצחונות אנחנו מוציאים אותם החוצה ופתאום אנחנו מאכזבים אותם עם הפסד לר"ג והיום אני מקווה שהחזרנו אותם שוב. יש לנו קהל אדיר וקבוצה מצויינת ואם נהיה יציבים ונשמור על היכולת הזאת, אז אפשר לדבר על הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully