וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליהו על הביקורות: "כל אחד מנסה לעשות כמה שיותר"

30.12.2012 / 8:45

קפטן מכבי ת"א מקווה שהאלופה תחזור לעצמה מול בני הרצליה (19:40, ערוץ 5). ג'יימס בספק. בלאט: "סביר להניח שפלאניניץ 'ישחק יותר"

עריכת וידאו: טל רזניק

לאחר ההפסד לסיינה בפתיחת הטופ 16, במכבי תל אביב רוצים לשוב למסלול הניצחונות הערב (ראשון, 19:40, ערוץ 5) מול בני הרצליה. החדשות המדאיגות מגיעות מכיוונו של שון ג'יימס. הסנטר שהצטיין עם 18 נקודות ביום חמישי ערך אתמול אימון חלקי בלבד ונמצא בספק למשחק, לאחר שספג מכה חזקה בכתף באיטליה. מורן רוט, שלא הצטרף לנסיעה עקב וירוס, שב אתמול לאימונים ויעמוד לרשותו של בלאט.

קפטן הקבוצה ליאור אליהו אמר לקראת המשחק: "אנחנו מניחים את המשחק ביום חמישי מאחורינו. יש לנו עכשיו משחק ליגה מול קבוצה טובה שמשחקת טוב. מצפה לנו שבוע חדש וקשה ואנחנו רוצים לשחק בו כפי שצריך, יש לנו ביום חמישי משחק מול קאחה לבוראל שיהיה קשה, אבל קודם כל נעבור את המשוכה של בני הרצליה שהיא קבוצה טובה".

על הביקורות על כך ששחקנים לא הופיעו למשחק שפתח את הטופ 16 אמר אליהו: "אני לא חושב שזה נכון, אני בטוח שכל אחד מנסה לעשות כמה שיותר. ידענו לשמור על הכדור. הסתכלתי על השידור החוזר, הצוות המקצועי הכין אותנו טוב לדברים מסוימים ולא כל כך ביצענו אותם. חבל, אבל יש זמן לתקן את זה במשחקים שלפנינו". לגבי פציעתו של שון ג'יימס הוסיף הקפטן: "אני מקווה שזה לא חמור ושהוא יחזור כמה שיותר מהר".

שחקן מכבי תל אביב ליאור אליהו באימון. קובי אליהו
מבקש קצת פרופורציות. ליאור אליהו/קובי אליהו

אליהו אף התייחס ליריבתה של מכבי ביום חמישי, קאחה לבוראל ואמר: "אחרי שהם הפסידו משחק אחד בהפרש גדול כולם כבר התחילו להספיד אותם, אבל מאז הם עלו על דרך המלך. הם בתקופה טובה, ניצחו את אולימפיאקוס ומגיע להם הרבה קרדיט וכבוד. מצפה משחק מאוד מאוד חשוב מולם".

המאמן דיוויד בלאט הוסיף לקראת בני הרצליה: "יש מעט זמן להתכונן, אבל עשינו את המקסימום, וכמובן שאנחנו רוצים לבוא ולתת משחק טוב". על מצבת השחקנים שיעמדו לרשותו הוסיף בלאט: "סביר להניח שפלאניניץ' ישחק יותר. מורן רוט חזר וטוב שכך, שון קיבל סוג של תזוזה בכתף ויש סיבה לדאגה. מקווים שיהיה בסדר. יש חבלות אחרי משחקים קשים, אבל אנחנו נהיה פה"

ומה לגבי ההפסד ביום חמישי? "ההפסד היה, דיברנו על זה מספיק ואמרתי מה שהייתי צריך להגיד על זה ואנחנו ממשיכים הלאה. ברור שלא היינו מספיק טובים. לא טיפלנו בכדור מספיק טוב, עשינו הרבה טעויות של דברים יסודיים שאסור שיקרו במשחקים ברמה הזאת, כמו צעדים למשל. זה היה משחק הרבה פחות טוב מהרגיל עבורנו ולא הספיק למשחק חוץ ביורוליג".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דרקו פלאניניץ' שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יקבל יותר דקות הערב. פלאניניץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully