וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: סוארס מחזיק בהצעה מסין, עשוי לעזוב

כזכור, רביד גזל כבר הוזכר כמועמד להחליפו בקבוצה. אוביפולה ינחת בקרוב. אביתר אילוז: "צריך לשפר את הנחישות"

one

צפו בהפועל באר שבע מפסידה 2:0 למכבי חיפה

שחקן הפועל באר שבע וויליאם סוארס. מגד גוזני
בקרוב שוב על מזוודות? סוארס/מגד גוזני

קשר הפועל באר שבע, ויליאם סוארס, עשוי לעזוב את הקבוצה בחלון ההעברות בינואר. הקשר מחזיק בהצעה מסין, וההערכה היא שבתוך מספר ימים תוגש הצעה רשמית לקבוצה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט כבר לפני כשבועיים, המאמן אלישע לוי רוצה לצרף את רביד גזל מקריית שמונה אם הקשר הברזילאי יעזוב. יש לציין כי לא נעשתה כל פניה רשמית לקשר, אבל האופציה הזאת עדיין נבדקת. יש לציין כי העדיפות של אלישע לוי עדיין נותרה החתמת חלוץ זר. גם שמו של ויקטור מרעי עלה, אבל הוא משמש כברירת מחדל במקרה שלא יימצא זר. כזכור, החלוץ אובינה אוביפולה על הפרק וצפוי לנחות למבחנים בתוך מספר ימים.

בקבוצה עדיין מאוכזבים מההפסד 2:0 למכבי חיפה אתמול (שבת), והמגן, אביתר אילוז אמר: "אני לא חשוב שגביע הטוטו צריך להוות תירוץ להפסד. פתחנו את המשחק לא טוב, במחצית השניה נפלנו מחיפה. הם שלטו במרכז המגרש ויצרו מצבים מסוכנים ליד השער שלנו. איבדנו את הריכוז. כשאתה בא לקריית אליעזר, במיוחד נגד מכבי חיפה, אתה צריך לבוא עם אופי, ולא גילינו אופי. אני מסתכל על הקבוצה כיחידה אחת, כל המערכים לא היו בסדר היום. אם אנחנו רוצים לשאוף לצמרת, כדאי שנשפר את הדברים שקשורים לנחישות והנעת כדור. הבאנו את זה לדקות מעטות מדי".

סיראז' נאסר קיבל הזדמנות להוכיח שהוא ראוי לקבל את חולצת ההרכב, אבל שוב הראה שההחלטה לספסלו לאחרונה הייתה מוצדקת. חלק מהשחקנים התפלאו מדוע דיא סבע לא פתח בהרכב, אם כי גם הוא לא בלט בחלק ההתקפי. "אנחנו חייבים לשמור על יציבות. אלישע הביא את זה לעומת מה שהיה כאן בשנים עברו", סיכם אילוז. "ברגע שנעשה מה שהוא רוצה, אין לי ספק שנרוץ קדימה".

השוער הניגרי אוסטין אג'ידה צפוי להישאר במחזור הבא, למשחק נגד מכבי נתניה, וימריא לאליפות אפריקה רק לאחריו. אג'ידה אמר אתמול: "אסע אחרי המשחק, ואיעדר כשלושה שבועות, בכפוף להצלחה של הנבחרת שלי בטורניר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ויאם עמאשה שחקן מכבי חיפה (ימין) מול אביתר אילוז שחקן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
חייבים לשמור על יציבות. אילוז מול עמאשה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully