וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינייסטה: "השושלת של ברצלונה תימשך שנים רבות"

קשר בארסה צופה גדולות, ומדבר על מועמדותו לכדור הזהב: "אני לא צריך להתנצל". ניימאר: "אין לי העדפה לברצלונה"

הליגה הספרדית יצאה לפגרה קצרה לכבוד חג המולד, אך בכל הקשור לתואר "כדור הזהב" שיחולק בתחילת חודש ינואר, ספרד לא עוצרת. אחד משלושת המועמדים הסופיים, אנדרס אינייסטה, שעל פניו לא נראה כבעל סיכויים גבוהים מדי לזכות בתואר היוקרתי בסופו של דבר, התראיין בספרד וסיפר על התרגשותו מהמעמד: "אם אני בין שלושת המועמדים הסופיים, אז אומר שיש לי סיכויים גם לזכות. אין לי מה להתנצל על זה שהגעתי לרשימה הסופית", אמר הקשר המחונן.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי מברך את חברו לקבוצה אנדרס אינייסטה על הזכיה בתואר שחקן העונה של אופ"א. רויטרס
חביבי, גם לי יש מה להציע. אינייסטה ומסי/רויטרס

אינייסטה הואיל להתייחס גם לסוגיות הבוערות בברצלונה קבוצתו, בין היתר בנושא מצבו הבריאותי של טיטו וילאנובה (שחלה שוב בסרטן) ובעניין השמועות על מכירתו של דויד וייה: "החדשות שקיבלנו באותו היום היו שוק עבורנו, בגלל שכבר שמענו את זה פעם אחת בעבר. אבל בסופו של דבר, זה מאוד חיזק אותנו. דברים מהסוג הזה גורמים לך להיות הומני. אנחנו השחקנים ברי מזל לעשות את מה שאנחנו אוהבים, יש לנו חיים סנסציוניים. אבל אחרי הכול, כולנו אנושיים, ואנחנו חשופים לאותם דברים. לגבי וייה, אני לא חושב שיש אפשרות שהוא יעזוב. באופן אישי, לא הייתי רותה שזה יקרה. הוא שחקן מפתח אצלנו".

"תקופה טובה נגמרת לאחר שעוברות כמה שנים מבלי שזוכים בשום דבר. לפני שתי עונות זכינו בארבעה תארים. נכון שלא זכינו בעונה שעברה בליגת האלופות ובאליפות ספרד, אבל השושלת המוצלחת של ברצלונה יכולה להימשך עוד הרבה שנים. בכל מקרה, אני ארצה לסיים את הקריירה שלי במועדון, אבל זה גם תלוי ביכולת שאוכל להציע לקבוצה במשך כל הזמן".

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל. Julian Finney, GettyImages
לא ממהר לעזוב את סנטוס. ניימאר/GettyImages, Julian Finney

בתוך כך, חלוץ סנטוס, ניימאר, התייחס לשמועות הקושרות את שמו למעבר קרוב לבארסה. "לברצלונה יש שחקנים שתמיד הערצתי והערכתי ואני חושב שאוכל לשחק שם. זה אחד החלומות שלי, אבל לא, אף פעם לא הייתה לי העדפה מיוחדת לשחק דווקא שם", אמר ל'אס' הספרדי. "אני בטוח שיגיע הזמן בו אעבור לשחק באירופה. זה חלום ילדות, אבל אני חושב שעוד לא הזמן הזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully