וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: מה הסיכוי שדויד וייה יימכר כבר בינואר?

בספרד טוענים שהחלוץ לא מרוצה ממעמדו ושברצלונה נואשת למזומנים, זוביזרטה: "נשמור עליו". קרויף: "הפער בפסגה גרוע"

דויד וייה שחקן ברצלונה. רויטרס
שחקן שעלה 40 מיליון יורו ומרוויח 7-8 מיליון יורו בעונה יישאר על הספסל? וייה/רויטרס

האם דויד וייה עשוי לעזוב את ברצלונה כבר בינואר? תלוי את מי שואלים. המנהל המקצועי אנדוני זוביזרטה טוען כי החלוץ יישאר במועדון ומכחיש את הפרסומים, אבל בתקשורת הספרדית מתעקשים כי וייה עשוי לעזוב בחלון ההעברות הקרוב.

בספרד מציינים היום כי בין וייה למאמן טיטו וילאנובה יש מתיחות, מאחר שהחלוץ מרגיש שהמאמן לא מאמין בו לחלוטין. לאחרונה ברצלונה העדיפה לפתוח בחוד עם אלכסיס סאנצ'ס הצ'יליאני, על אף שהאחרון לא הרשים במיוחד, בעוד וייה הוכיח כושר חיובי בהזדמנויות שקיבל.

הטענה היא שבברצלונה, שנמצאת במצב כלכלי לא קל, סבורים שזה לא הגיוני להחזיק על הספסל שחקן שנקנה ב-40 מיליון יורו ומרוויח בין 7 ל-8 מיליון יורו לעונה. ארסנל, שנמצאת בקשרים טובים עם בארסה (עסקאות פברגאס וסונג), הוזכרה כמועמדת. חוזהו של וייה מסתיים ב-2014.

מנגד, אנדוני זוביזרטה מכחיש לחלוטין את האפשרות. "בינואר נשמור על וייה, וחשוב להזכיר שברצלונה זה מועדון שלא נוהג לקבל הצעות על כוכבים בחודש ינואר", אמר המהל המקצועי, "דויד הוא שחקן שכובש הרבה שערים ומביא נחישות לקבוצה.

"הוא התאושש עכשיו מפציעה רצינית, ואני סבור שהוא מהווה עבורנו כוח חשוב על הדשא. זה נורמלי ששחקנים גדולים רוצים לשחק, וזה מצוין שיש תחרות על ההרכב".

* יוהאן קרויף טוען כי "הפער בצמרת בין ברצלונה ליריבות שלה רע מאוד לליגה הספרדית. הפער גדול מדי, זה גרוע. אולי אוהדי ברצלונה מרוצים, אבל ליגה נמדדת בזכות המתח וההתרגשות שהיא יוצרת. כאן המתח נגמר".

בנוסף, קרויף יצא נגד המדיניות של ריאל מדריד: "הדבר שהכי מפריע לי זה הדרך שבה היא מחנכת את הצעירים שלה. בבארסה יש אנשים כמו צ'אבי, מסי, אינייסטה, שהם אנשים נורמליים, מהרחוב".

* בויאן קרקיץ', שחקן מילאן, מתכונן לקראת המפגש מול קבוצתו שלעבר ברצלונה בליגת האלופות: "זה יהיה מיוחד, אבל אני כבר הרבה זמן במילאן וארצה לנצח. כמובן שאם אכבוש, לא אוכל לחגוג בקאמפ נואו".

שחקן ברצלונה, בויאן קרקיץ'. David Ramos, GettyImages
מחכה לאקסית. קרקיץ'/GettyImages, David Ramos

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully