וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה משלמת את המשכורות הגבוהות בעולם בממוצע

ככה מתנהגים שחקני בית? הקטאלנים משלמים 6.4 מיליון יורו לשחקן. מקום 2: ריאל מדריד. הכדורגל מעל הבייסבול וה-NBA

בברצלונה מתגאים בעובדה שהם מגדלים שחקני בית ללא הרף ולאחרונה, אף שיחקו במשחק גביע מול קורדובה עם 11 תוצרים של מחלקת הנוער, ה'לה מאסיה' המפורסמת. אלא שלפחות מבחינה כלכלית, מסתבר שזה לא עוזר יותר מדי.

מגזין "ספורטינג אינטלגנס" בחן את כל הקבוצות מ-14 הליגות הכי חשובות בעולם, בכל ענפי הספורט גם יחד. התוצאה: ברצלונה משלמת לשחקניה את המשכורות הכי גבוהות, 6.46 מיליון יורו לשנה בממוצע לשחקן. במקום השני, ריאל מדריד עם 5.8 מיליון בממוצע.

צ'אבי, ליאונל מסי, ססק פברגאס שחקני ברצלונה חוגגים. David Ramos, GettyImages
הרבה כסף נשפך בברצלונה. מסי, צ'אבי ופברגאס/GettyImages, David Ramos

המחקר בחן 278 קבוצות, כולל את ארבע ליגות הכדורגל הבכירות של אירופה (אנגליה, ספרד, איטליה וגרמניה), ארבע הליגות הגדולות של ארצות הברית (NBA, בייסבול, פוטבול והוקי), ליגות הכדורגל של סקוטלנד וארצות הברית, ליגת הקריקט של הודו, ליגת הבייסבול של יפן, ליגת הפוטבול של קנדה וליגת הפוטבול האוסטרלי.

במחקר מצוין כי המשכורות המנופחות של חלק משחקני ברצלונה נובעות מימיו של ז'ואן לפורטה כנשיא המועדון, לפני ימיו של הנשיא הנוכחי סנדרו רוסל.

באופן כללי, המגזין מציין כי המשכורות בכדורגל האירופי, גם מחוץ לספרד, בקבוצות כמו מנצ'סטר יונייטד וסיטי, צ'לסי, באיירן מינכן, אינטר ומילאן, הן מהגבוהות ביותר ונמצאות בדירוג מעל המשכורות של שחקני הכדורסל והבייסבול, שבעצמם מקדימים את שחקני הפוטבול וההוקי בארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully