וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מג'יק על הקליפרס: "לא חשבתי שאראה עוד שואוטיים"

הרכז האגדי הפליג במחמאות למוליכת המערב. בריאנט: "רק עכשיו כולם בריאים". ספולסטרה: "הרגשנו שאנחנו בחודש אחר"

מחזור משחקי חג המולד ב-NBA סיפק לנו כמה קרבות מרתקים, כשבמרכזי שבהם ניצחה מיאמי 97:103 את אוקלהומה סיטי בשחזור סדרת הגמר מהשנה שעברה. ההיט התעלו מול אלופת המערב שהייתה קרובה לגנוב ניצחון מרשים בפלורידה, אבל בסופו של דבר האלופה הייתה זו שחגגה, כשלברון ג'יימס המותש מסיים עם 29 נקודות, 9 אסיסטים ו-8 ריבאונדים.

לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט. J Pat Carter, AP
מת מעייפות. לברון/AP, J Pat Carter

קינג ג'יימס, שספג ברבע הראשון עבירה אישית ראשונה אחרי יותר משבועיים, וליתר דיוק 254 דקות ושבע שניות, אמר ביציאה מחדר ההלבשה אחרי המשחק: "אני עדיין מת מעייפות". מאמנו אריק ספולסטרה הוסיף: "זה הרגיש כאילו אנחנו משחקים בחודש אחר. הת'אנדר כל כך טובים עד שלא משנה מה אתה מתכנן שיקרה במשחק, הכל ישתבש לך".

בצד השני אמר סקוט ברוקס, שראה את ההיט קולעים 19 מ-19 מהקו: "זה היה משחק נהדר, אני לא יכול להתלונן. היינו יכולים לעשות עבודה טובה יותר בלהימנע מאיבודי כדור במחצית הראשונה, אבל זה היה משחק נהדר לשחק בו ולאמן אותו, וחבל שלא הצלחנו לנצח".

גם קובי בריאנט חגג ניצחון יוקרתי ב-94:100 של הלייקרס על הניקס, שחילץ את הצהובים-סגולים ממאזן שלילי לראשונה מאז סוף נובמבר והעלה אותם ל-14:14. "אם אתה כבר משחק בחג המולד, תמיד עדיף לנצח כדי שזה יהיה שווה את זה", אמר בריאנט, שסיים עם 34 נקודות. על השינוי במומנטום של קבוצתו אמר בריאנט: "אנחנו בשלב מוקדם מדי בעונה כדי להפוך דף, רק עכשיו יש לנו את כולם בריאים ואנחנו מתחילים לראות איך אנחנו יכולים לשחק".

כרמלו אנתוני, שקלע גם הוא 34 נקודות אך ירד מנוצח, אמר: "החטאנו הרבה זריקות קלות, הרבה צ'יפים קטנים ליד הסל, זריקות שאנחנו בדרך כלל קולעים. היו מהלכים שחשבנו שהיו צריכים ללכת לצד שלנו לקראת הסיום, אבל במשך רוב המשחק נלחמנו. אני מסתפק במאמץ הזה, כי אם נמשיך בו ננצח הרבה משחקים"

ויני דל נגרו מאמן לוס אנג'לס קליפרס. Jason Redmond, AP
המחמאה הכי גדולה שאפשר לקבל. הקליפרס/AP, Jason Redmond

על הציטוט החזק של הלילה חתום מג'יק ג'ונסון, והוא מתייחס דווקא ליריבה העירונית של הקבוצה איתה הוא כל כך מזוהה, אחרי שהקליפרס דרסו גם את דנבר עם 100:112, וטיפסו למקום הראשון במערב עם ניצחונם ה-14 ברציפות.

"חשבתי שלעולם לא אראה יותר את השואוטיים, ואני הייתי האדריכל של השואוטיים. אבל הקליפרס? זה שואוטיים", הפתיע מג'יק. בתגובה לכך ניסה כריס פול למזער את ההשוואה המחמיאה ואמר: "העניין עם השואוטיים הוא שהם זכו באליפויות, וזה מה שאנחנו מנסים לשאוף אליו. וכמובן שאנחנו מעריכים את מג'יק, שהוא הטוב ביותר שאי פעם עשה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully