וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "משחקי רדיוס הוכיחו כי הם מסבים נזק"

25.12.2012 / 18:09

הקבוצה הגיבה להמלצת האיגוד להענישה בשני משחקי רדיוס: "יש לחדול מהניסיון לשבט את המועדון למשהו שהוא אינו"

בצל המלצת איגוד הכדורסל היום (שלישי) להעניש את הפועל תל אביב בכדורסל במספר בצמד משחקי רדיוס עם קהל בעקבות התפרעות האוהדים במשחק האחרון של הקבוצה מול ברק נתניה, הגיעו היום אנשי הקבוצה לפגישה של ועדה מיוחדת של מנהלת ליגת העל. בסיום הפגישה, שיחררה הפועל תל אביב הודעה רשמית, ובה שטחה את הטענות שלה כנגד איגוד הכדורסל, מנהלת והשופטים.

אוהדי הפועל תל אביב מתפרעים מול ברק נתניה. מגד גוזני
לא היה כל אירוע אלים. אורי שלף והפועל במשחק מול נתניה/מגד גוזני

"אכן נערכה היום פגישה בין נציגי הקבוצה לאנשי המנהלת אולם לא הושגו שום הסכמות. הפועל תל אביב הגיעה לפגישה במטרה לקבל תמיכה מהמנהלת שתביע את קולה להתנגדות לעונשי רדיוס אשר אינם ספורטיבים ופוגעים בענף החשוב לכולנו, וציפתה מהמנהלת לחבק ולקבל את הפועל תל אביב והקהל הנהדר שלה. במהלך הפגישה ציין ניצב לשעבר, דוד צור, כי אכן לא היה אירוע אלים או חריג במשחק המדובר מבחינת אלימות אוהדים וכי במשחק כדורסל מותר לקלל, כל עוד הקללות לא חורגות מהדין הפלילי".

עוד נכתב בהודעה: "בהתייחסות לאירועי המשחק אמרו בקבוצה כי להפועל יש קהל חם ותומך אך בשום שלב לא נרשם אירוע אלים. כפי שעד היום, במשך שש שנים, מאז הקמתו מחדש של המועדון כקבוצת אוהדים לא התרחשו אירועים עם אלימות פיזית במשחקי הקבוצה – כך לא יהיה גם בהמשך. לגבי נקודות כאלו ואחרות אשר דורשות שינוי – הפועל תל אביב קוראת למנהלת ולאיגוד לאפשר לה להמשיך ולפעול בדרכה. בנושאים עליהם אין מחלוקת כגון נענוע הסלים אשר פוגעים בחוקי הכדורסל, הקבוצה תפעל ותדאג להפסקתם - כפי שעד היום הוכיחה הקבוצה כי כאשר היא מבטיחה דבר מה היא עומדת בדבריה".

אוהדי הפועל תל אביב. מגד גוזני
חובה לשמור על חופש הביטוי. אוהדי הפועל במשחק/מגד גוזני

עם זאת, בהפועל תל אביב הבהירו: "חובה על כולנו לשמור על חופש ביטוי ולא לבלבל בין נורמות המקובלות בתוך מגרש ספורט לנורמות המקובלות במקומות אחרים וכי הדין צריך להיות שווה לכל הקבוצות. כשם שקבוצות אחרות לא עומדות לדין ובצדק על מקרים דומים, כך אין כל סיבה להעמיד את הפועל תל אביב לדין. הפועל תל אביב סרבה להסכים למסמך אותו הכינה מנהלת הליגה מבעוד מועד אשר מעיד למעשה על הודאת הקבוצה בהאשמות החריפות והלא פרופורציונאליות כנגדה. אנו טוענים לזיכוי מוחלט עקב העובדה שגם אם המשחק הפך להיות אירוע קשה לצפיה מבחינת הכדורסל שבו – אין לנו אלא להסכים עם דבריו של הניצב לשעבר דוד צור אשר טען כי עדיין לא היה בו אירוע אלים או חריג".

לסיום נמסר מהפועל: "אנו קוראים למנהלת הליגה לפעול לטובת האינטרס של הכדורסל בישראל – לקבל את הפועל תל אביב כמועדון עם הערכים והאידיאלים שלו ולחדול מהניסיון לשבט אותה ולהפוך אותה למשהו שהוא אינו היא. אנו מצפים מהמנהלת לפעול למניעת עונשי רדיוס/משחקים ללא קהל אשר כבר הוכיחו בכדורגל כי הם מסבים נזק לענף ולאפשר לנו להמשיך ולפעול כקבוצה שווה מבין 12 קבוצות ליגת ווינר סל".

רמי כהן יו"ר הפועל תל אביב (ימין) משוחח עם שופט הכדורסל יערי רייניש. מגד גוזני
קוראים שיפסיקו לנסות ולשנות אותם. יו"ר הפועל תל אביב, רמי כהן עם יערי רייניש/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully