וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "שיביאו חלוץ ברמה גבוהה, או שלא יביאו בכלל"

במכבי חיפה כבר לא מאופקים בנוגע לבעיות בחלק ההתקפי: "תראו מה קורה בהפועל ומכבי". עימות בין רוצ'ט לשיימן. צהוב חמישי לידין

one

במכבי חיפה הודו אתמול (שני) שהיכולת במשחק בקרית שמונה (0:0) היא החלשה ביותר שהציגה הקבוצה מאז שאריק בנאדו מונה לתפקיד. לאחר המשחק שוב עלה נושא החיזוק על הפרק, כשבקרב השחקנים סבורים שהקבוצה זקוקה נואשות לשחקן נוסף בחלק ההתקפי.

"אולי ההשוואה לא נכונה, אבל כדאי להסתכל מה קורה בהפועל תל אביב כדי להבין מה הבעיה שלנו. להם יש את טוטו תמוז, דמארי ובן חיים. למכבי לפחות שלושה חלוצים ברמה גבוהה ולכן הם מבקיעים פי שניים מאיתנו. כדי לאיים עליהם נהיה חייבים להתחזק בחלוץ ברמה גבוהה. אי אפשר לבסס את המשחק על כדורים ארוכים לעמאשה. הוא לא היה מבקיע גם אם המשחק היה נמשך עוד שעתיים. צריך להביא חלוץ ברמה, או לא להביא בכלל", סיכם שחקן בקבוצה את המסקנות מהמשחק אמש.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
בעיה בחוד. בנאדו/אדריאן הרבשטיין

יש לציין כי על בנאדו לא נמתחה כל ביקורת, ובקבוצה עדיין מעריכים את השינוי שהוא חולל מאז שמונה לתפקיד. שלומי ארבייטמן וסטפן שצ'פוביץ' עדיין מועמדים להגיע לכרמל, אך טרם נפתח משא ומתן רשמי איתם. בנאדו רוצה להחתים חלוץ עם רקורד מוכח, ולא יתפשר על חלוץ נוסף שיכול להתחרות על חולצת ההרכב.

במהלך המשחק אירע עימות מילולי בין המגן שמואל שיימן לאדריאן רוצ'ט. האחרון ביקש מהשופט לשרוק לפאול של שיימן, שפנה אליו ואמר לו: "תפסיק לבכות". רוצ'ט לא נשאר חייב ולטענת שיימן הקניט אותו. המגן נשאר מאופק והגיב: "אל תדבר ככה", אך בסיום המשחק סיפר לחבריו בחדר ההלבשה על העימות.

הקשר אביחי ידין ספג צהוב חמישי העונה. הוא יוכל לשחק מול הפועל באר שבע, אבל לא יטול חלק במחזור הבא, במשחק באשדוד. טאלב טואטחה שלא נכנס גם אתמול צפוי לקבל יותר קרדיט בהמשך, אך אלון תורג'מן עשוי לבקש לעזוב.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
חן עזרא שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
היה חלש, אבל לא היחיד. עזרא/אדריאן הרבשטיין

הקשר חן עזרא שוב לא לקח אחריות בחלק הקדמי, אך במועדון ציינו: "הוא היה חלש, אבל צריך להיות הוגנים – כל הקבוצה, אולי מלבד בוקולי, קינן וצוצאליץ' שנלחמו, לא שיחקה טוב", נאמר על הקשר. אנדריי פיליאבסקי מאוכזב מאוד ממעמדו וייתכן שייזום שיחה בעניין. תמיר כהן החל באימונים חלקיים ובשבועות הקרובים הוא אמור לחזור למגרשים, מה שיסלול את דרכו של ג'ואל דמאו, שלא נכלל בסגל, לסכנין או לקבוצה בחו"ל.

"אני לוקח מהמשחק הזה שני דברים: את הקהל הגדול שתמך בנו ואת הנקודה", סיכם הבוקר אייל משומר באתר הרשמי של מכבי חיפה. "זה היה משחק טקטי ופיזי מול קבוצה מצוינת. באנו לנצח, אנחנו בתהליך חיובי אבל מעריכים את הנקודה וממשיכים הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully