וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן: "היו לנו משחקים יותר חלשים מזה העונה"

קפטן מכבי חיפה לא התרגש מה-0:0 החלש בקרית שמונה. בנאדו: "הכדורים ברחו לנו, הדשא גרוע, הכדור נתקע לשחקנים"

אדריאן הרבשטיין

קיווינו וחיכינו, אבל המשחק בין עירוני קרית שמונה למכבי חיפה, שתיים מהקבוצות שהיו בכושר הכי טוב בליגת העל בחודש האחרון, סיפקו כדורגל שאין דרך אחרת להגדיר אותו מלבד איום ונורא והמשחק ביניהן הערב (שני), שחתם את המחזור ה-15, הסתיים ב-0:0 שלא משרת אף אחת מהשתיים.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא התרגש מהיכולת החלשה. בנאדו/אדריאן הרבשטיין

מאמן חיפה אריק בנאדו, שראה את רצף ארבעת הניצחונות שלו נעצר, הודה בסיום: "לא היה משחק טוב, היה משחק טקטי של הגנות. ניסינו לעשות מהלכים וזה לא הלך. הכדורים ברחו לנו, הדשא אחרי שיזרוע והכדור נתקע לשחקנים. הם ניסו, נתנו את הכל. קרית שמונה הקשתה עלינו, הם עשו הגנה טובה ולא הצלחנו לפצח את המערך שלהם".

יניב קטן הוסיף: "זה לא המשחק הכי חלש שלנו העונה, היו כמה יותר גרועים. צריך להעריך את הנקודה הזו, כי לא קל לשחק פה. לא צריך לזלזל בנקודה שלקחנו. באנו במטרה לנצח, גם אם לא התקבלה תחושה שזה לא ככה. אנחנו מתקדמים, צריך להרים את הראש, לקחת את הדברים הפחות טובים שהיו פה ולהמשיך קדימה".

אביחי ידין היה בין ארבעת המוצהבים של מכבי חיפה היום, כאשר עבורו היה זה הכרטיס החמישי. לפיכך, הקשר יחמיץ את המשחק מול מ.ס. אשדוד בעוד כשבועיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אביחי ידין (מימין), אדין צוצאליץ', אייל גולסה שחקני מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יחמיץ את המשחק מול אשדוד בגלל צהובים. אביחי ידין, מימין/אדריאן הרבשטיין

מאמן האלופה ברק בכר, נשאל תחילה על צמד השחקנים שלו, שמעון אבוחצירא ואלעד גבאי, לגביהם יש שמועות על עזיבה קרובה, ייתכן שלמכבי תל אביב: "לגבי אבוחצירא, יש סעיף בחוזה שאם מכבי תל אביב תחליט לשלם, סביר להניח שהוא יהיה שם ואני לא יודע איפה זה עומד. אנחנו רוצים חלוץ זר ואם הוא יילך, נביא שני חלוצים. לאלעד גבאי יש חוזה והוא שחקן שלנו עד סוף העונה".

על המשחק עצמו אמר בכר: "ההוראות הן לא לבוא לשחק סגור. מי שראה אותנו בחודש האחרון ראה קבוצה שרוצה לשחק כדורגל. כשיש לנו שלושה חלוצים, יש יותר מחץ. יחד עם המסירות הטובות של טאסבסקי אנחנו מגיעים למצבים. גם עם סלליך היה משחק היום, לא יודע אם היינו מגיעים להרבה מצבים, כי היריבה הייתה מאוד טובה".

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
מעוניין להתחזק בינואר, אולי אפילו בשני חלוצים. בכר/אדריאן הרבשטיין

אבוחצירא, שכמו יתר חבריו התקשה לפתח משחק כדורגל ראוי, אמר: "שתי קבוצות טובות מאוד שיחקו טקטי היום. בכדורגל, אם אין שערים, המשחק לא טוב באופן טבעי. אבל בואו לא נצא מפרופורציות, זה חלק מהכדורגל. אני כרגע בקרית שמונה, הראש שלי כאן ואני משחק רק בשביל קרית שמונה כרגע. אנחנו קבוצת צמרת וממשיכים בזה. אני לא חושב שזה מוזר. אנחנו מועדון בריא וחזק ואף אחד לא יגרום לנו לחשוב אחרת".

אגב, בזמן המשחק, נודע לאנשי קרית שמונה כי האקרים טוניסאים פרצו לאתר הרשמי של המועדון, ופרסמו בו סרטון על עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully