וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תעמוד לדין ביום חמישי

24.12.2012 / 18:48

האדומים יתייצבו בבית הדין בעקבות התפרעות האוהדים. מהאיגוד נמסר: "לא נאפשר אלימות, במיוחד לא נגד שופטים"

איגוד הכדורסל הודיע הערב (שני) כי הפועל תל אביב תעמוד לדין ביום חמישי, זאת בשל התפרעות אוהדיה במשחק ההפסד לברק נתניה. מהאיגוד נמסר כי "בעקבות האירועים החריגים, דו"ח השופטים והמשקיף מהמשחק אמש, ובהתייעצות בין יו"ר האיגוד אבנר קופל והיועץ המשפטי עו"ד רונן ויינברג, הוחלט כי הדין המשמעתי בנושא יתקיים כבר ביום חמישי הקרוב וללא כל דיחוי".

רמי כהן יו"ר הפועל תל אביב (ימין) משוחח עם שופט הכדורסל יערי רייניש. מגד גוזני
יתייצב לדיון בחמישי. רמי כהן בוויכוח עם יערי רייניש/מגד גוזני

עוד נמסר בהודעה: "איגוד הכדורסל מגנה את כל גילויי האלימות מכל סוג שהוא, פיזית ומילולית כאחת ורואה בספורט בכלל ובכדורסל בפרט, דרך לחינוך ומצוינות ויעשה ככל שביכולתו למגר כל אירוע שאינם קשורים למשחק עצמו. קבוצת הפועל תל אביב היא אחת מקבוצות הבסיס של הכדורסל הישראלי והאיגוד מוקיר את הנהלתה שצמחה מתוך הקהל והגיעה לליגת העל מהליגה הנמוכה ביותר במהירות שיא, תוך בניית קהל אוהדים נאמן ותומך. עם זאת, האיגוד לא יאפשר אלימות מכל סוג שהוא ובמיוחד לא סממני אלימות מילולית או אחרת, כלפי שופטי המשחק המסורים אשר לכושר שיפוטם המקצועי אין חולק".

מוקדם יותר התייחס המנהל המקצועי אורי שלף לעונש הרדיוס הצפוי לקבוצה ואמר: "בכל משחק יש לנו פחד שניענש, כי בכל משחק מוצאים משהו נגדנו. רוב ההתלקחות שהייתה לאו דווקא הייתה קשורה לקהל. ביקשו מאיתנו להרגיע את המשחק פעם אחת, הרגענו, הכרוז אמר את שלו, מעבר לזה השופטים צריכים להגיב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully