וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השופטים חששו מפגיעה פיזית של אוהדי הפועל ת"א"

24.12.2012 / 14:11

השופטים שניהלו את המשחק של הפועל ת"א וברק נתניה הגישו דוחות חמורים לאיגוד הכדורסל: "הקהל התנהג בצורה חוליגנית"

היועץ המשפטי לאיגוד הכדורסל מתכוון להעמיד לדין את הפועל תל אביב לדין בגין אירועי המשחק אמש (ראשון) מול ברק נתניה. מאיגוד הכדורסל נמסר ש"מקריאה של דו"ח שופטי המשחק והמשקיף, קיבל היועץ המשפטי החלטה עקרונית זו וכעת מוכן כתב האישום שיועבר לקבוצות לקראת הדיון בועדת המשמעת".

עוד נמסר בהודעה הרשמית: "לאיגוד הגיע בשעה האחרונה דו"ח השופטים יערי רייניש, יאיר מיכאלי וכפיר מועלם וכן דו"ח המשקיף עמירם הלוי. מדובר בדוחות חמורים המספרים על התנהגות קהל הפועל תל אביב ועל התנהגות בעלי תפקידים בקבוצה. הדו"ח מספר על חשש שהיה לשופטים לפגיעה פיזית בהם, על קללות וגידופים חמורים, על התנהגות חוליגנית של הקהל ועל כך שהם נאלצו לשהות בחדר ההלבשה שעה ארוכה ולמרות בקשתם לא הוזמנו למקום שוטרים כדי להגן עליהם ביציאה מהמגרש".

המנהל המקצועי של האדומים, אורי שלף, אמר מוקדם יותר: "בכל משחק יש לנו פחד שנענש, כי בכל משחק מוצאים משהו נגדנו. רוב ההתלקחות שהייתה לאו דווקא הייתה קשורה לקהל. ביקשו מאיתנו להרגיע את המשחק פעם אחת, הרגענו, הכרוז אמר את שלו, מעבר לזה השופטים צריכים להגיב".

היום גם הודיע יו"ר מנהלת הליגה, שמואל פרנקל, על כינוס ישיבה דחופה בעקבות האירועים אתמול. פרנקל אמר: "ענף הכדורסל וליגת ווינר סל נקיים מאלימות והמנהלת תעשה הכל על מנת שמצב זה יימשך. חשוב לי לקיים פגישה דחופה עם כל המעורבים על מנת להבין את הגורמים להתחממות האווירה ולאירועים אמש ולדאוג שמקרים כאלו לא יחזרו בעתיד"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully