וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטי: "קסיאס יודע שהוא עדיין השוער הטוב בעולם"

כוכב ריאל מדריד לשעבר הביע תמיכה בחברו המסופסל. סקר בקטלוניה מגלה: 70% מאוהדי ברצלונה רוצים את קסיאס

איקר קסיאס ממשיך לעמוד בעין הסערה, אבל שוער ריאל מדריד לא נרתע מהופעות פומביות מאז ספסולו המתוקשר על ידי ז'וזה מוריניו בהפסד 3:2 למלאגה. אחרי שהתייחס אתמול לראשונה לפרשה וגילה שהרגיש שהוא עומד להיפלט מהרכב הבלאנקוס עוד לפני ההודעה הרשמית על כך, הופיע קסיאס למשחק הצדקה השנתי אותו הוא מארגן במדריד.

במשחק שנערך בפעם השלישית בהשתתפות שחקני עבר, הווה, סלבריטאים ואומנים, עמד קסיאס בשער של הקבוצה הלבנה, בה שיחק בין היתר אגדת העבר אמיליו בוטרגניו שאף התכבד באחד השערים, ועזר לה לנצח 3:5 את הקבוצה הכחולה אותה הנהיגו גוטי ופרננדו יורנטה. ייתכן שהאירוע החשוב ביותר במשחק היה דווקא ביציע, עם הגעתו של פלורנטינו פרס, בצעד שעשוי לרמוז על תמיכה בקסיאס במאבקו הטרי מול מוריניו.

צפו במשחק הראווה בו השתתפו גוטי וקסיאס

"לא צריך לבחור בין איקר למוריניו", אמר גוטי אחרי המשחק. "הדבר החשוב ביותר הוא ריאל מדריד. זה הכרחי שהקבוצה תחזור למצב נורמלי כמה שיותר מהר. איקר יודע שבקרוב הכל יסתדר, ושהוא עדיין השוער הטוב בעולם".

ובינתיים התקשורת בקטלוניה חוגגת את המהומה בבירה, ואת העובדה שהפער בין ברצלונה לריאל צמח ללא פחות מ-16 נקודות. ה-'אל מונדו דפורטיבו' אף הגדיל לעשות וביצע סקר בין קוראיו אוהדי בארסה שבדק כמה מהם ירצו לראות את קסיאס מגיע לקאמפ נואו, ומספר מפתיע של 71% מבין מעל 4,000 נשאלים השיבו בחיוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully