וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוריניו לא פגע רק בקסיאס, אלא בחלק גדול של ריאל"

לאחר עוד הפסד, ריאל מדריד כמרקחה. בתקשורת הספרדית ניסו להסביר את הספסול של השוער, ולא חסכו ביקורת מהמאמן

מדריד כמרקחה. אמנם ברצלונה סיפקה ניצחון נוסף לאוסף עם 1:3 בויאדוליד וליאונל מסי כבש את שערו ה-91 השנה, אך עם כל הכבוד, הסיפור הגדול אמש היה ללא ספק ההפסד של ריאל מדריד 3:2 למלאגה והספסול של השוער והסמל איקר קסיאס, שהציתו מחדש את הביקורות הרבות בספרד כלפי ז'וזה מוריניו. שעה שהאשמה מופנית כלפי 'המיוחד', בתקשורת בספרד ניסו להסביר את הספסול המעט תמוה של קסיאס, קפטן ריאל מזה שנים, כזכור.

ב"אס" נכתב כי הפורטוגלי חשד בקפטן כי הדליף לתקשורת, וכי הודיע למחליפו, אנטוניו אדן כבר ביום שני כי הוא מתכוון לתת לו לשחק מול מלאגה. בעיתון אף נכתב כי השחקנים אשר שהו במלון בו השתכנו לקראת המשחק נותרו בהלם למשמע ההחלטה של מוריניו.

איקר קסיאס שוער ריאל מדריד על הספסל. רויטרס
חפרפרת? קסיאס מאוכזב, אמש/רויטרס

גם ב"מארקה" לא חסכו שבטם מהפורטוגלי ונכתבו נגדו ביקורות חריפות. בכתבה תחת הכותרת "רשימה ארוכה של קורבנות", בה ביקרו את מוריניו וציינו את כל השמות הגדולים אשר עזבו את ריאל מדריד בגללו. "מאז שמוריניו הגיע לריאל מדריד, הוא השאיר בצד הכביש רשימה ארוכה של אנשים. מנג'ר, אגדות עבר, רופאים מסורים ועוד. כולם היו קורבנותיו של מוריניו. הקורבן הראשון שלו והמדובר ביותר היה חורחה ולדאנו. לאחר מכן, זמן קצר לאחר ההגעה של זינדין זידאן לריאל לתפקיד המנהל הספורטיבי, היחסים ביניהם התקררו והצרפתי נאלץ להפסיק לעבוד עם הקבוצה הבוגרת".

עוד נכתב במארקה: "היחסים בין קסיאס ומוריניו מעולם לא היו טובים במיוחד, אבל ההחלטה שלו לספסל אותו היא צעד נוסף וחריג, שיש בו אלמנט של סיכון גבוה. לא רק שהוא פגע בשוער עצום כמו קסיאס, אלא הוא פגע כאן בחלק גדול מריאל מדריד, שתמיד היה קרוב ומזוהה עם השוער. ההחלטה הזו מהווה מראה למה שקורה בחדר ההלבשה של ריאל מדריד בימים אלו. אם הוא ניסה להוסיף עוד קיסם למדורה, אין ספק שהוא הצליח בכך".

מאמן ריאל מדריד, ז'וזה מוריניו. GettyImages
אף אחד כבר לא מרחם עליו. מוריניו/GettyImages

כזכור, מוריניו הגיב אתמול לרחשים ולשמועות על מעמדו המתערער, ואמר: "אני לא חושש למשרה שלי, כזה הוא הכדורגל. אני לא ילד ואני לא נמצא כאן יומיים. כולנו יודעים שלכדורגל אין זיכרון וכולם חושבים רק על מה שקורה היום ולא על התארים בהם זכית. אם השחקנים לא היו רוצים להשתפר, זו הייתה מלחמה אבודה, אבל זה לא המצב. הפגרה באה בזמן מושלם עברונו ואנחנו צריכים להחזיר את הגאווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully