וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרמדיני: "בקבוצה אליה אעבור יהיו לי יותר הזדמנויות"

24.12.2012 / 8:11

שרמדיני נפרד ממכבי ת"א ויפגוש אותה עם אולימפיאקוס. בראיון מפויס הוא אומר: "בלאט אחד מהמאמנים הטובים באירופה"

צפו בביצועיו של דרקו פלאניניץ'

כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, עזיבתו של גיורגי שרמדיני הפכה אתמול רשמית לאחר שהצדדים הגיעו לסיכום על עזיבתו. השחקן סירב אמנם לחשוף אמש את זהות הקבוצה אליה הוא עוזב, אולם גורם ביוון סיפר כי "אם לא יהיה משהו בלתי צפוי, שרמדיני יעבור לשחק באולימפיאקוס".

שרמדיני עצמו, שהוקף אתמול באנשי התקשרות הסקרנים לשמוע את מוצא פיו, מיהר לשוב הביתה אל משפחתו - בכדי לארוז את חפציהם לקראת המעבר ליוון.

בין ההכנות לקראת העזיבה התפנה שרמדיני להעניק ראיון לוואלה! ספורט וסיכם את התקופה הקצרה שלו בארץ. "אני יודע כבר כמה ימים שאני לא ממשיך במכבי תל אביב", סיפר השחקן ."זה לא קל לשנות את הקבוצה בה אתה משחק, היה לי טוב במכבי תל אביב והרגשתי שאני מסתגל, אבל זה קרה ואין מה לעשות. אחרי המשחק מול אשדוד שוחחתי עם השחקנים ונפרדתי מהם. הודיתי לכולם על התקופה שלי כאן. היו לי יחסים טובים עם השחקנים בקבוצה".

השחקן סיפר על תחושותיו אמש: "כמובן שאתה מרגיש קצת עצבות במצב כזה, זה לא קל לעזוב מקום שאתה אוהב, אבל בסופו של דבר צריך להתעשת ולהתרגל למצב. הרגשתי במשחק האחרון לא מעט רגעים אמוציונאליים. גם האוהדים מאוד ריגשו אותי ותמכו בי בתקופה האחרונה. הם הראו שהם מעריכים אותי וזה דבר ששימח אותי. גם אחרי אשדוד הם ביקשו ממני לא לעזוב את מכבי. כמובן שהייתי יותר שמח אם כל הדברים האלו לא היו קורים בסיטואציה הזאת. אני באמת מרגיש שאני מאוד אוהב את השחקנים והמאמנים במכבי. אתגעגע לכולם בישראל".

גיורגי שרמדיני שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"לא קל לעזוב מקום שאתה אוהב". שרמדיני/קובי אליהו

השחקן לא מרגיש שקיבל הזדמנות הוגנת במכבי. "לא איבדתי את הביטחון שלי ביכולות המשחק. מה קרה לי במכבי אחרי עונה טובה בקאנטו? אולי צריך לשאול את המאמנים את השאלה הזאת", אמר הסנטר, "כשהייתי על המגרש לא הייתי בעמדה או בעדיפות הראשונה לקבל את הכדור. האם זו הייתה אחת הבעיות שלא באתי לידי ביטוי במכבי? אני מעדיף לא להתייחס לכל זה".

האם שחקנים כמו שון ג'יימס ומלקולם תומאס קיבלו יותר הזדמנות ממך?

"אני מכבד את כולם ולא רוצה להתייחס לזה ".

האם את חושב שקיבלת סיכוי הוגן לשחק במכבי תל אביב?

"אם הייתי מקבל את ההזדמנויות ויותר דקות משחק הייתי יכול להראות את היכולות שלי ולהציג את מה שאני יכול לעשות".

אחת הבעיות היא אולי שלא התלוננת כי אתה פשוט בחור נחמד "מדי"?

" אני לא יודע. אולי זו הבעיה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ריקי היקמן שחקן מכבי תל אביב עם גיורגי שרמדיני. ברני ארדוב
"לא הייתי בעדיפות גבוהה לקבל את הכדור". שרמדיני עם ריקי היקמן/ברני ארדוב

כאמור, הקבוצה אליה שרמדיני יעבור תהיה אולימפיאקוס, יריבת מכבי תל אביב בשלב הטופ 16 של היורוליג. הגאורגי סירב לאשר את זהות הקבוצה אך אמר: "זו קבוצה בקנה מידה גדול, מועדון גדול. אני חושב שבקבוצה אליה אני עובר יהיו לי הזדמנויות להוכיח את עצמי. אם לא הייתי מאמין בכך - לא הייתי עובר לשם".

אם זה היה תלוי בך היית ממשיך במכבי?

"כמובן שכן. אם לא הבעיות שנקרו בדרך הייתי שמח להישאר. זה לא קל לעזוב את מכבי, יש לי גם משפחה עכשיו, אשתי כאן איתי ורק נולד לנו תינוק ולא קל לעשות את המעבר. מי יודע, אולי יום אחד אשוב לשחק כאן".

מה אתה לוקח מהתקופה שלך בישראל?

"למדתי הרבה וצברתי הרבה ניסיון. בסופו של דבר שיחקתי תחת אחד המאמנים הטובים, בקבוצה גדולה. גם מבחינה אישית וגם מבחינה מקצועית אני שמח שהייתי במכבי ואני שמח שמכאן אני הולך לקבוצה טובה נוספת. אני לא סבור שעשיתי טעות ובטח לא מתחרט שחתמתי בקבוצה".

ואשתו מזה שלוש שנים, אנני, שנמצאת לידו בזמן הראיון, ממהרת להדגיש: "זה היה טיפשי מצדו לא לבחור את מכבי. זה מועדון גדול ומכובד, מקום נהדר להיות בו".

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב לצד גיורגי שרמדיני. ברני ארדוב
"גם מבחינה אישית וגם מבחינה מקצועית אני שמח שהייתי במכבי". ליד בלאט/ברני ארדוב

מוקדם יותר אמר שרמדיני לעיתונאים הרבים שהקיפו אותו: "להיכן אעבור? זה עדיין סוד, אבל זו קבוצת יורוליג שאפגוש איתה את מכבי. הייתי שלושה חודשים במכבי ואני מרגיש טוב. זו קבוצה טובה ואנסה לעשות בה את המיטב ולהציג את היכולת שלי".

הסנטר הגאורגי הוסיף: "אני לא יודע מה קרה עם הצוות המקצועי או למה לא קיבלתי צ'אנס אמיתי להראות מה שאני יודע. לצערי דברים כאלה קורים בכדורסל. אני לא אוהב להגיד דברים רעים. אהבתי את מכבי, את המועדון, את האנשים. יש כאן הרבה גאורגים וזה היה נחמד. אני מודה להנהלה שהביאה אותי למרות שזה לא הסתדר. הייתי טוב עם קאנטו בשנה שעברה והראיתי שאני יכול לשחק ברמות הגבוהות. אני לא יודע להגיד אם החיבור עם מכבי לא עבד בגלל הלחץ. בכל קבוצה יש לחץ אבל זה נכון שבמכבי יש הרבה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully