וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "פלאניניץ' יכול להיות משחקני העתיד של מכבי"

23.12.2012 / 21:30

מכבי תל אביב הגיעה לסיכום על שחרורו של שרמדיני: "חתם אצל אחת מיריבותינו בטופ 16". על הסנטר החדש: "יוסיף לנו פיזיות"

גיורגי שרמדיני, עידן זלמנסון, איתי שגב שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הדברים לא הסתדרו עבור השחקן והמאמן. שרמדיני על הספסל/ברני ארדוב

זה היה באוויר כבר כמה שבועות, אבל היום (ראשון) זה הפך רשמי: לוואלה! ספורט נודע כי מכבי תל אביב הגיעה היום לסיכום על שחרורו מהקבוצה של גיורגי שרמדיני, הסנטר הגיאורגי, שיעזוב אחרי חצי עונה ביד אליהו. גורם במכבי תל אביב מספר כי שרמדיני במשא ומתן מתקדם עם קבוצת יורוליג, ונראה שהוא יעבור אליה כבר בימים הקרובים. המאמן דיויד בלאט סיפר כי שרמדיני צפוי לעבור לקבוצה מהבית של מכבי ביורוליג.

דיוויד בלאט התייחס בסיום המשחק מול מכבי אשדוד לשחרורו של גיורגי שרמאדיני: "גיורגי חתם הערב אצל אחת מיריבותינו בטופ 16 ולכן לא שותף במשחק. קצת עצוב וכואב לי כי רציתי אותו בקבוצה וגם דחפתי שנביא אותו אבל לפעמים זה לא הולך. אני לוקח את האחריות עליי. הוא היה שחקן טוב לפני שהגיע לפה והוא ימשיך למקום אחר ואני בטוח שהוא יצליח, זה מהדברים הפחות טובים במקצוע. אני מאחל בהצלחה לשרמאדיני".

גורם במכבי תל אביב מסר הערב: "שרמדיני מודע למצב, הוא רוצה לשחק. הסיטואציה שנוצרה במכבי תל אביב לא התאימה לא לשחקן ולא למאמן. כבר בימים האחרונים שוחחנו והוא מקבל את זה בצורה יפה".

שרמדיני העמיד ממוצעים חלשים העונה ביורוליג, כשבתשעה משחקים רשם 4.8 נקודות בקצת יותר מחמישים אחוזים מהשדה, והוריד 2.3 ריבאונדים. בליגת העל, בה הוא קיבל מעט יותר דקות, עלו ממוציעו של הסנטר ל-7.5 נקודות, 4.8 ריבאונדים ו-1.3 איבודים ב-15 דקות משחק בממוצע.

הסיכום המדובר של שרמדיני עם קבוצתו החדשה נותן את החותמת הסופית לשחרורו ממכבי, ולפינוי המשבצת אליה ייכנס דרקו פלאניניץ'. הסנטר הקרואטי צפוי לחתום כבר היום על חוזה באלופה הישראלית, ואמור להגיע לארץ כבר ביומיים הקרובים כדי להצטרף למועדון.

שחקן נבחרת קרואטיה דארקו פלאניניץ'. GettyImages
יגיע לארץ בימים הקרובים. פלאניניץ'/GettyImages

מכבי תל אביב גברה היום 72:104 על מכבי אשדוד, ובסיום דיוויד בלאט התייחס לשינויים בסגל, עם צירופו של פלאניניץ' ועזיבתו של שרמדיני. על המשחק עצמו אמר בלאט כי "שיחקנו משוחרר וגם ניצחנו כל רבע, זה אומר שהיינו עקביים ויחסית חדים, זה מה שרצינו. יש לאנשים את הטבע וחוסר הידע לדבר כל הזמן על בודדים, אבל זה לא משחק של בודדים אלא של קבוצה. הקבוצה מוכנה לטופ 16".

על פלאניניץ': "אני מאמין שדרקו ייתן לנו פיזיות בתוך הצבע. הוא רץ נהדר לשחקן בגודל שלו ויודע לנעול בתוך הצבע ולהיות שחקן מטרה. הוא יודע לייצר התקפה כשחקן פנים. הוא צעיר שלדעתי יכול להיות אחד הגבוהים העתידיים של מכבי. אני מאמין שצריך להיות לפחות קרואטי אחד ושחקן שמאלי במכבי. היו לי שחקנים כאלה במכבי".

על שרמדיני: "הוא יעבור לשחק בקבוצה מהבית שלנו ביורוליג. הוא הגיע בהמלצתי, אבל לא מצאנו את הדרך לשלב אותו בצורה שמתאימה לו. אני לוקח הרבה מהאחריות על כך, אבל הלך לנו עם הסגל ששיחק. חיפשנו מישהו שיכול לתת לנו חלק ממשהו שחסר לנו. הוא שחקן מצוין ובנאדם יוצא מן הכלל. אני מאחל לו רק הצלחה בהמשך הדרך".

דווין סמית': "היה לנו שבוע טוב של אימונים והראינו את זה. הוצאנו טוב לפועל, שיחקנו טוב והמשחק הזה יכול לעזור לנו בהמשך. ההרגשה טובה, היה לנו מספיק זמן לתרגל ואני מרגיש שאנחנו בכושר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול גלעד קרני שחקן מכבי אשדוד. ברני ארדוב
שמר תחמושת לסיינה? סמית/ברני ארדוב

מאמן אשדוד עופר ברקוביץ' התייחס ליכולת של קבוצתו: "נתנו להם לרוץ ושיחקנו לא טוב בהתקפה. היו הרבה דברים שרצינו לעשות ולא עשינו. לא היינו במשחק, לא היינו בקצב הנכון ושילמנו. זה לא אמור להשפיע על ההמשך. קבוצת כדורסל חיה, יש גם ימים כאלה. בשבוע הבא משחק מול הפועל תל אביב - סרט חדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully