וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של פלאניניץ': "יש סיכום ומחויבות מכל הצדדים"

23.12.2012 / 9:01

הסנטר יחתום רשמית במכבי תל אביב: "החוזה עוד לא נחתם בגלל פרטים טכניים". גורם: "זו החתמה עם מחשבה לעתיד"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

דרקו פלאניניץ' צפוי לחתום היום (ראשון) על חוזהו ולהגיע ביומיים הקרובים לישראל. כפי שפורסם בוואלה! ספורט לפני שלושה ימים מכבי תל אביב הגיעה לסיכום עם שירוקי על העברת דרקו פלאניניץ'. הסנטר הקרואטי, שסיכם לשנתיים וחצי בשורות הצהובים, צפוי לערוך היום את הופעתו האחרונה במדי שירוקי ולעמוד לרשותו של דיוויד בלאט במשחק הפתיחה של מכבי תל אביב בטופ 16 מול סיינה. במכבי מספרים כי צירופו של הסנטר הוא "מעבר לחיזוק לשלבים האלו. ההחתמה הזאת היא גם החתמה שתתרום לקבוצה גם בעונות הבאות. יש כאן גם מחשבה לעתיד".

דרקו פלאניניץ' שחקן נבחרת קרואטי הצעירה ב-2009. GettyImages
עשוי לערוף הופעת בכורה בצהוב כבר מול סיינה. פלאניניץ'/GettyImages

סוכנו של השחקן, ראדה פיליפוביץ' סיפר בשיחה עם וואלה! ספורט: "מכבי תקבל שחקן מלהיב, שיעזור למכבי את המטרות שהיא רוצה להשיג. המאמן וצוות הסקאוטרים של מכבי תל אביב עקבו אחרי השחקן במהלך הקיץ, אז אמנם דברים לא יצאו לפועל, אולם עתה יש סיכום והוא יצטרף לקבוצה". לגבי החתימה הוסיף הסוכן: "למרות שהחוזה עדיין לא נחתם, מדובר בפרטים טכניים בלבד שקשורים לחתימה. יש סיכום ומחוייבות מכל הצדדים".

בתוך כך, הצהובים יתמודדו היום מול מכבי אשדוד. שון ג'ייימס, המציג בתקופה האחרונה יכולת מצוינת, אמר לקראת המפגש: "אשדוד היא קבוצה מוכשרת ויש לה שחקנים טובים, אבל נבוא מוכנים למשחק. היום לנו יומיים חופשה מהמשחקים ולו"ז פחות צפוף, הגוף התאושש קצת, נהנינו מהחופשה ועכשיו אנחנו רוצים לחזור ו'לטפל בעסקים', הראש שלנו כבר מוכן למשחקים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שון ג'יימס, מכבי תל אביב, אוכל סופגניה. ברני ארדוב
הראש מוכן למשחקים. שון ג'יימס/ברני ארדוב

גיא פניני שב לאימונים אתמול, אך השחקן מרצה את תקופה ההשעייה מאיגוד הכדורסל ולא ישחק היום. למרות שבלאט העדיף לשמור אתמול על עמימות לגבי שיתופו במשחק היורוליג ביום חמישי, פניני יתלבש ביום חמישי ויהיה חלק מהסגל במשחק מול סיינה. ג'יימס התייחס לחזרתו לאימונים של גיא פניני: "טוב לראות אותו חוזר. אנחנו יודעים מה קרה ושהוא הצטער על כל זה. הוא עבר תקופה שבה התאוורר מכל מה שקרה, ועכשיו חזר להתאמן איתנו".

על הצטרפותו של פלאניניץ' הוסיף האמריקאי: "מכבי היא ארגון מצוין ויש כאן אנשים טובים כמו מה שהם עושים בטוח יהיה גם טוב ומועיל עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully