וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "התנאים מול שירוקי סוכמו"

20.12.2012 / 19:16

גורם במועדון אישר שהאלופה סיכמה עם הבוסנים על העברת דרקו פלאניניץ', אך איתו קיימים פערים. פניני ישוב לאימונים

מכבי תל אביב ממשיכים בניסיונות להתחזק בסנטר, ונראה כי דרקו פלאניניץ' בדרכו להיכל יד אליהו. גורם במכבי סיפר היום (חמישי) לוואלה! ספורט כי "התנאים מול שירוקי סוכמו". אולם, אותו גורם הוסיף כי נותרו עדיין פערים קטנים בין השחקן עצמו לבין מכבי תל אביב. כבר אתמול, פורסם בוואלה! ספורט כי הצהובים העבירו את טיוטת החוזה לשחקן. יש לציין כי אצל הצהובים עדיין מבררים את האפשרות לצרף את סנטר מילאנו המשוחרר, ריצ'רד הנדריקס.

שחקן נבחרת קרואטיה דארקו פלאניניץ'. GettyImages
נותרו פערים קטנים. פלאניניץ'/GettyImages

פלאניניץ' (22, 2.12 מ') נחשב לכישרון גדול נוסף שייצר הכדורסל הקרואטי בשנים האחרונות. בארבע העונות האחרונות הוא משחק בשירוקי, ובכולן רשם התקדמות גדולה. העונה, ב-13 משחקים במסגרת הליגה האדריאטית, העמיד בשירוקי ממוצעים של 16.8 נקודות (64.5% מהשדה, 85% מהעונשין) ו-6.3 ריבאונדים לערב. בקיץ החולף נטל חלק בליגת הקיץ בלאס וגאס עם קבוצת ניו אורלינס, אך זכה ל-17 דקות משחק בסך הכל.

אגב, אם לשפוט לפי המשחק של פלאניניץ' הערב, הרי שהוא לא הרשים במיוחד, וזה בלשון המעטה. הסנטר הפסיד בחוץ עם קבוצתו, שירוקי לאיגוקאה 89:73, תוך שהוא רושם משחק חלש במיוחד. המארחים ברחו כבר ברבע הראשון ליתרון דו ספרתי, ורבע שלישי של 8:21 סגר את המשחק. פלאניניץ' סגר 17 דקות עם 6 נקודות בלבד ב-2 מ-3 מהשדה, אסף ריבאונד אחד ואיבד לא פחות מארבעה כדורים.

בלי כל קשר לכך, גיא פניני ישוב לאימונים בשבוע הבא. בקבוצה הדגישו כי החלטה רשמית לגבי מועד חזרתו למשחקים לא התקבלה, אבל המאמן דיוויד בלאט רוצה סגל מלא לקראת המשחק מול סיינה, כך שכרגע מסתמן שהוא יחזור לקראת פתיחת שלב הטופ 16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully