וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים: "רוצים להחזיר את הכבוד שלנו"

טל בן חיים והפועל ת"א מנסים להתאושש משלושה משחקים ללא ניצחון. גורדנה ואבוקסיס לדין, ורמוט התעמת עם שני אוהדים

one

לא שקט בהפועל תל אביב לאחר התיקו השלישי ברציפות של הקבוצה. במועדון היו עסוקים גם הבוקר (ראשון) בשיפוט של איתן תבריזי, בו תולים האדומים את האבדן של שתי נקודות אחרי ה-2:2 בחוץ נגד הפועל חיפה. שחקן בקבוצה אף אמר היום ש"לכולם פה יש תחושה שרוצים לתת למכבי תל אביב את האליפות".

מעבר לטענות של אנשי הקבוצה לשני הפנדלים שפסק תבריזי לטובת הקבוצה המארחת, בהפועל זעמו לאחר שהחלוץ טוטו תמוז סיפר שבמהלך המחצית הראשונה השופט התעלם מנגיעת יד של שחקן יריב ברחבה ואמר לו: "למה אתם צריכים פנדל? אתם כבר מובילים 0:2".

מי שצפויים לעמוד לדין בעקבות האירועים הם יוסי אבוקסיס ורועי גורדנה. בדו"ח השיפוט שלו כתב תבריזי: "בדקה ה-89 הורחק בצהוב שני שחקן הפועל רועי גורדנה. מיד לאחד שראה את הכרטיס האדום ניגש אליי ואמר לי: 'אתה מחפש אותי כבר שנה וחצי, אני אגמור אותך, אתה תראה מי זה רועי גורדנה. מהיום אני לא סופר אותך יותר ולא עושה לך חשבון ואתה עוד תראה למה אני מסוגל". הקשר הצעיר הכחיש היום בפני ההנהלה שאיים על השופט, אבל אמר שאכן אמר לו "אתה מחפש אותי כבר שנה וחצי".

בדו"ח המשחק גם ציין תבריזי שאבוקסיס התפרץ לעברו ואמר לו: "אתה יותר לא תשפוט את הפועל תל אביב בחיים שלך. אתה שופט גדול וענק ואני אדאג עם הנהלת הפועל שלא תשפוט אותנו יותר".

מאמן הפועל תל אביב יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
מככב בדו"ח המשחק של תבריזי. אבוקסיס/ברני ארדוב

למרות הטענות, לא כולם בהפועל הסכימו שאיבוד היתרון 2:0 מהמחצית הראשונה נבע כתוצאה מהשיפוט. "יכולנו לגמור את המשחק הרבה לפני", טען שחקן בקבוצה אחרי המשחק, "היו לנו כל כך הרבה הזדמנויות ובאיזשהו שלב פשוט הלכנו לישון. אלה דברים שקורים לנו כל העונה וזה חייב להיפסק". בנוסף, אריק דג'מבה דג'מבה בא בטענות לטוטו תמוז על החמצה מול שער ריק בתחילת המחצית השנייה.

"הפסדנו שתי נקודות חשובות והאחריות לכך היא רק שלנו", אמר הבוקר טל בן חיים, "למרות זאת, כשמסתכלים על הטבלה מבינים שמצבנו עדיין טוב מאוד. נמשיך לעבוד קשה השבוע וביחד כדי שנחזור לנצח בשביל הכבוד שלנו ושל האוהדים". אגב, בן חיים לא ישחק נגד בני יהודה בגלל צבירת חמישה כרטיסים צהובים והוא יצטרף כמובן לרועי גורדנה, שהורחק אתמול.

מי שאמור להיות כשיר למשחק נגד הזהובים הוא גילי ורמוט. הקשר, שלא שיחק אתמול, ענה היום למספר קטן של אוהדים שקיללו את שחקני הקבוצה באימון השחרור כשאמר להם "תהיו בשקט" ולאחר מכן ספג עלבונות בעצמו. ורמוט כתב מאוחר יותר בדף הפייסבוק שלו: "היום באימון קרתה תקרית ובגלל הפירסומים המוגזמים בתקשורת רציתי לעשות סדר. בסך הכל היו שניים-שלושה אוהדים שקיללו את השחקנים קללות קשות והרגשתי צורך להגן על השחקנים והקבוצה, אני הרי בכלל לא שיחקתי. אמרתי לאותו אוהד לשתוק, הוא ענה לי, ובזה הסיפור נגמר. אני מבין את התיסכול של האוהדים, אבל זה לא הגיע לשחקנים איך שקיללו ומה שאיחלו להם. מקווה להחלים עד יום שבת. שבוע טוב לכולם"

מעבר לכך, שי אבוטבול שעדיין לא שיחק העונה בגלל פציעה, אמור לחזור למגרשים בחודש הבא. במועדון דחו השבוע שמועות על כך שישנו סימן שאלה סביב המשך הקריירה של הקשר.

בנושא הרכש, כרגע אין עדיין חדש. האדומים עדיין מקווים להגיע לסיכום עם סרבט ז'נבה לגבי רכישתו של המגן ונסאן רופלי. כרגע יש פערים קטנים בין הקבוצות, אבל בקבוצה השוויצרית ישנם גורמים שלוחצים להשאיר את רופלי עד סיום העונה. בכל מקרה בהפועל עדיין אופטימיים כי העסקה תצא לפועל.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully