וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד רביבו: "לא אוהב להשתמש במילים כמו משבר'"

קפטן אשדוד מסרב להתרגש מההפסד לסכנין: "רוצים לחזור לכדורגל שאפיין אותנו בפתיחת העונה". סאנדי ארצ'ון ייחתך?

one

מ.ס.אשדוד ממשיכה לאבד גובה בצמרת הטבלה. אמש (שבת) ספגה הקבוצה הפסד ביתי כואב 2:1 לבני סכנין מהתחתית ונכון לעכשיו קשה לקחת בחשבון את אשדוד כחלק ממאבק האליפות. המאמן יוסי מזרחי ניסה לשנות מספר דברים בהרכב ואף העלה את הבלם יאיא פטי בהרכב הפותח לראשונה מזה חודש ונתן צ'אנס נוסף גם לסאנדי ארצ'ון הסלובני ששוב איכזב. נכון לעכשיו נשמעים קולות במועדון המבקשים לחתוך את ארצ'ון בינואר ובצוות המקצועי מתכננים להביא שני זרים חדשים לקבוצה, כאשר העמדות המבוקשות הן הקישור האחורי וההתקפה.

ללא קשר, המגן ג'ואון אושאניווה זומן לסגל המורחב של נבחרת ניגריה ובקבוצה ימתינו לראות האם ישרוד את הניפוי ב-9 בינואר. אם המגן יהיה בסגל, הוא ייעדר ממשחקי הקבוצה לפחות בחודש הקרוב כאשר מי שעשוי לתפוס את מקומו הוא רחמים צ'קול שחזר לקבוצה.

קשר מ.ס אשדוד סאנדי ארצ'ון. מגד גוזני
לא מרוצים ממנו. ארצ'ון/מגד גוזני

במהלך המשחק נעצר אוהד הקבוצה על ידי המשטרה וזאת לאחר שצילומי הטלוויזיה הראו כי דווקא האוהד היה זה שהותקף על ידי אחד השוטרים שנכחו במקום. על פי כוחות האבטחה שנכחו במקום נשמע האוהד כשהוא קורא קריאות גזעניות, אולם בכל מקרה במהלך היום יתקיים בירור לבדיקת נסיבות התקרית החמורה.

"אני לא אוהב להשתמש במילים כמו משבר", אמר הקפטן דוד רביבו שחזר להרכב הפותח. "אני חושב שאנחנו קבוצה טובה ואנחנו צריכים להסתכל קדימה. ספגנו שני שערים אחרי 30 דקות ואחרי זה היו לנו מצבים אבל לא הצלחנו לנצל אותם. הפנים שלנו כבר קדימה למשחק מול בית"ר ירושלים בשבוע הבא והכי חשוב מבחינתנו זה לחזור ולשחק את הכדורגל שאפיין אותנו בתחילת העונה כדי לצאת מהמצב הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דוד רביבו שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
"הפנים כבר קדימה". דוד רביבו/ברני ארדוב

רביבו נשאל האם אפשר להמשיך ולספור את אשדוד כחלק ממאבק הצמרת והשיב: "הכול ריאלי ואנחנו צריכים לעשות רצף של מספר ניצחונות כי המטרה שלנו היא לסיים בשישייה הראשונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully