וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני סכנין ניצחה 1:2 את מ.ס. אשדוד

מערכת וואלה! ספורט

22.12.2012 / 19:54

המארחים המשיכו בצניחה החופשית, עם הפסד רביעי בחמישה משחקים. חלאיילה (2) וקאסום (29) כבשו, מקרייב רק צימק (88)

one

משהו רע מאוד עובר על מ.ס. אשדוד. הקבוצה של יוסי מזרחי, שראתה עצמה מועמדת לרוץ חזק בצמרת, ספרה הפסד במחזור רביעי ברציפות (אם מוציאים את משחק ההשלמה בו גברה על הפועל עכו) כשהפעם הייתה זו בני סכנין שהגיעה לאצטדיון הי"א וניצחה הערב (שבת) 1:2. הקבוצה של שלומי דורה החלה בסיבוב התיקונים שלה עם 2:3 על הפועל באר שבע בשבוע שעבר, וכעת רשמה ניצחון שני ברציפות. חאלד חלאיילה פתח בדקה השנייה, אחמד קאסום הוסיף בדקה ה-29 וגם החמצת פנדל של חאמד גנאים (38) והרחקה של מוחמד זבידאת (53) לא קלקלו את החגיגה. דימיטאר מקרייב רק צימק שתי דקות לסיום. סכנין במקום ה-10 עם 17 נקודות, אשדוד עדיין שלישית עם 25.

שמעון הרוש, אחמד קאסום, שחקני בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
כבש את השני. אחמד קאסום, מימין/אדריאן הרבשטיין

יא יא פטי חזר להרכב אשדוד אחרי ארבעה משחקי היעדרות, אבל גם הוא לא תרם לייצוב ההגנה, שנכנעה לשער מקרי של הקפטן האורח כבר אחרי שתי דקות. עבור חלאיילה היה זה שער בכורה העונה וראשון מאז מרץ 2012. גם אז הוא עשה זאת לרשת אשדוד. בעוד המארחים תקפו אבל נראו מאוד לחוצים וזעמו על כל החלטה של השופט, מוחמד כליבאת יצא למתפרצת בצד השני ובישל בדקה ה-29 את השני לקאסום. גנאים יכול היה לסגור עניין עוד במחצית הראשונה, אבל החמיץ פנדל אחרי נגיעת יד של פטי ברחבה.

יוסי מזרחי הכניס את מיכאל אוחנה הצעיר לבכורה עוד במחצית הראשונה, אבל שחקניו המשיכו לגלות חוסר ריכוז ולא ניצלו גם את הרחקתו של זבידאת בצהוב בשני בדקה ה-53. סכנין אמנם ספגה מרגלי מקרייב בדקה ה-88, אבל בסופו של דבר שמרה על יתרונה ולא רק נקמה על ההפסד הביתי שהנחילו לה הדרומיים בסיבוב הקודם, אלא אף השיגה ניצחון שני בתולדותיה באשדוד (הקודם היה בעונת 2005/6, גם אז קאסום כבש את השני ב-1:2).

המאמן המנצח שלומי דורה אמר: "ניתחנו היטב את הסיבוב הראשון וידענו שהמשחק ההגנתי של כל הקבוצה היה לא טוב. אנחנו רואים שיפור ואני שמח. ראינו היום הרבה רצון והקרבה, אבל אנחנו עדיין בתחתית. התחתית בוערת ונצטרך להמשיך כמו שהתחלנו את הסיבוב השני".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מוראד אבו ענזה שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
כדור השלג לא עוצר. מוראד אבו ענזה/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 2: גול! איזו פתיחה מדהימה של סכנין. הגבהה של הרוש יצרה ערבוביה ברחבת אשדוד, וחלאיילה הקפטן נגח מעל מרציאנו לאחר ניסיון בעיטה של כליבאת. שער ראשון לחלאיילה, שלא כבש מאז מרץ 2012. גם אז מול אשדוד. 0:1 לבני סכנין.

דקה 9: קנדיל שגה ותיקן. שוער סכנין הסתבך עם נגיחה פשוטה של אושאניווה, אבל התעשת ומנע מהכדור לחדור פנימה.

דקה 12: אבו ענזה סחט עבירה על סף הרחבה. רביבו סובב את הכדור החופשי מעל החומה, אבל הבעיטה שלו ננעצה במשקוף והכדור הורחק.

דקה 21: ורטה נתפס ברחבה, השופט פפיר סימן להמשיך ולא העניק פנדל לאשדוד.

דקה 27: אבו ענזה כבש שער שנפסל בגלל ספק נבדל.

דקה 29: גול! מתפרצת קטלנית של סכנין. כליבאת יישר כדור רוחב מצוין לעבר קאסום, שהכניע את מרציאנו. 0:2 לבני סכנין.

דקה 38: חלאיילה בעט כדור שנגע בידו של אושאניווה ופפיר הצביע על הנקודה הלבנה. גנאים לקח אחריות, אבל בעט את הפנדל ימינה והחוצה. אשדוד עדיין במשחק.

דקה 53: כרטיס אדום! המגן הצעיר זבידאת תפס בחולצה וספג צהוב שני. סכנין נותרה ב-10 שחקנים.

דקה 59: אשדוד שוב מסתפקת בכמעט. רביבו הגביה לרחבה וביטון נגח החוצה.

דקה 71: רביבו סובב כדור חופשי שחלף מעל המשקוף.

דקה 85: מקריב החליף מסירות עם ביטון, שבעט כדור מצוין וראה את קנדיל הודף לקרן.

דקה 88: גול! מקרייב דחק מקרוב את השביעי שלו העונה אחרי מסירה של אבו ענזה והפך את הסיום לדרמטי. סכנין מוליכה 1:2.

הרכב מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי (בנצי מושל, 65), ישראל ראש, ג'ואון אושאניווה, בן בוטבול (מיכאל סירושטן, 50), סאנדי ארצ'ון (מיכאל אוחנה, 40), ניר ביטון, דוד רביבו, מוראד אבו ענזה, דימיטאר מקרייב.

הרכב בני סכנין: מחמוד קנדיל, מוחמד זבידאת (הורחק, 53), עלא אבו סלאח, עידן ויצמן, שמעון הרוש, מקסים ז'וס, חאלד חלאיילה, אלכסנדר דוידוב, חאמד גנאים (פיטר אמבמבה, 90), אחמד קאסום (ירו בלו, 65), מוחמד כליבאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully