וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ננאד מרינקוביץ': "שיחקנו קטסטרופה וכלום לא הלך"

חלוץ בני יהודה ניסה להסביר את ההפסד המביך להפועל ר"ג. החיפושים אחר חלוץ נמשכים, איינוגבה לא זומן לאליפות אפריקה

one

בני יהודה ספגה אמש את אחד ההפסדים המבישים שלה העונה, לאחר שנוצחה 1:0 על ידי הפועל רמת גן מתחתית הליגה. הזהובים הציגו יכולת חלשה מאוד, וקשה לציין אפילו שחקן אחד שהציג יכולת סבירה. במשך 90 דקות הקבוצה לא הגיעה למצב בעיטה אחד מול שערה של רמת גן וזה בעצם מסביר את הכל. המאמן דרור קשטן התבטא בחריפות, שלא כמנהגו בסיום המשחק ואמר: "זה היה משחק בושה וחרפה שלנו, על מגרש היתה רק קבוצה אחת ששיחקה כדורגל וזו הפועל רמת גן".

בבני יהודה מחפשים בדחיפות לפחות שני שחקנים לחיזוק בחלון ההעברות בחודש ינואר, כאשר העמדה הדחופה ביותר לחיזוק היא עמדת החלוץ. ההונגרי אדם הרפקה מועמד לשחרור ובקבוצה ינסו לצרף חלוץ זר או ישראלי במקומו. אור ברוך שמחלים מפציעה בשריר הירך האחורי, ינסה להגביר השבוע את קצב האימונים וקיים סיכוי שישחק במשחק הקרוב נגד הפועל תל אביב בבלומפילד. מי שבוודאות ישחק הוא דלה איינוגבה, שלא זומן, כצפוי לסגל של נבחרת ניגריה לאליפות אפריקה.

"לא שיחקנו טוב אתמול, שיחקנו קטסטרופה ולא הלך כלום", אמר הסרבי ננאד מרינקוביץ' בסיום המשחק. "כל הכבוד להפועל רמת גן, אני מאחל להם בהצלחה, אבל אנחנו חייבים לחזור לעצמנו במהרה. יש לנו משחק מאוד חשוב במחזור הבא מול הפועל תל אביב, חייבים לשכוח מהמחזור הזה ולהתרכז רק ביריבה הבאה". החלוץ ניסה לשמור על אופטימיות לקראת המחזור הבא והוסיף: "אם נמשיך להיראות ככה לא נצליח, אבל אנחנו חייבים להיות יותר טובים כדי שמול הפועל תל אביב נעשה מהפך ונשחק טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully