וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל רמת גן ניצחה את בני יהודה 0:1

מערכת וואלה! ספורט

22.12.2012 / 19:52

שער של אנטון ארחיפוב בדקה ה-60 סידר להפועל רמת גן ניצחון ביתי ראשון אחרי 15 מחזורים, עם 0:1 מול בני יהודה המאכזבת

one
שחקני הפועל רמת גן חוגגים שער. מגד גוזני
ניצחון ביתי ראשון. רמת גן חוגגת/מגד גוזני

גבירותיי ורבותיי, אחרי 15 מחזורים בליגת העל, רשמה הערב (שבת) הפועל רמת גן את ניצחונה הביתי הראשון, ואיזה ניצחון מתוק זה היה. שחקניו של אלי כהן גברו 0:1 על בני יהודה, ואספו שלוש נקודות יקרות שהעלו אותם באופן זמני לפחות, מעל לקו האדום. דויד מנגה, שכבר הוכיח לא פעם עד כמה הוא משמעותי לקבוצתו, שוב היה האיש המרכזי, כשהפעם היה חתום על המהלך שהוביל לשער של אנטון ארחיפוב בדקה ה-60.

קבוצתו של דרור קשטן איכזבה מאוד, כשהגיעה במומנטום נהדר אחרי שני ניצחונות רצופים, אבל לא הציגה דבר מהיכולות שהובילו אותה לשש הנקודות האחרונות. האורחים התקשו מאוד לייצר מצבים, כמעט ולא סיכנו בצורה משמעותית את שערו של ארקין ופספסו הזדמנות נפלאה להיצמד למ.ס אשדוד, שהחליקה בדיוק באותו הזמן מול בני סכנין.

שחקן בני יהודה סתיו פיניש יורד מאוכזב מהמגרש. מגד גוזני
נקטע המומנטום. פיניש ובני יהודה מאוכזבים/מגד גוזני

מהלך המשחק

המארחים היו טובים יותר בפתיחה והרבו לתקוף את שערו של איינוגבה, אך לא הצליחו לכבוש. לאחר כרבע שעה החל המשחק להירגע מעט, כששתי הקבוצות מצאו את עצמן בעיקר במרכז המגרש, למורת רוחם של האוהדים. לפני המחצית הרים בוקסנבוים כדור טוב אל הרחבה, זגורי הגיע מאחור ונגח היישר לידיו של איינוגבה והחמיץ הזדמנות פז להעלות את קבוצתו ליתרון, ואל חדרי ההלבשה ירדו השתיים צמודות.

בדקה ה-60 נשברה הבצורת, כשדויד מנגה פרץ נהדר אל הרחבה, הגנת בני יהודה קפאה ומנגה שלח כדור רוחב מצויין אל זנדברג שהטה אל ארחיפוב וזה בעט מקרוב וקבע 0:1 לזכות הפועל רמת גן. בני יהודה ניסתה לחזור, אבל דווקא המארחים היו מסוכנים יותר בדקות הסיום, כשגם זגורי וגם חמו היו קרובים להכפיל את היתרון, אבל הסתפקו בניצחון הדחוק, וזכו בנקודות יקרות שהעלו אותם מעל לקו האדום.

אלי כהן, מאמן הפועל רמת גן. מגד גוזני
יכולים לנשום לרווחה, לפחו בינתיים. כהן/מגד גוזני

הרכבים

הפועל רמת גן: איתי ארקין, ליאור ראובן, ברנאר אוננגה (עוז יפרח, 43), טל חן, ארתור אטצזיאנוב, ג'יבריל סידיבה, עומר בוקסנבוים, מיכאל זנדברג (אופיר חמו, 70), ישראל זגורי, דויד מנגה, אנטון ארחיפוב (וובה בראון, 81).

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, סארי פלאח, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, סתיו פיניש (גיל יצחק, 57), עוז ראלי, שלו מנשה (אמיר עגייב, 65), פדרו גלבאן (אדם הרפקה, 74), ננאד מרינקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully