וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 23.12

חלון ההעברות של ינואר בפתח: דניאל סטארידג' יעבור בדיקות רפואיות בליברפול, סיטי מנסה לגנוב לברצלונה את ניימאר

העברות

* חלוץ שאלקה, קלאס יאן הונטלאר, שם קץ לספקולציות העזיבה כשחתם על חוזה חדש לשלוש שנים במועדון. חוזהו המקורי של ההולנדי היה אמור להסתיים בתום העונה.

* השוער הוותיק מיקאל לאנדרו, ששוחרר לפני מספר ימים מליל, חתם עד סוף העונה בבאסטיה.

שמועות

* השמועה החמה ביותר באנגליה טוענת שדניאל סטארידג' יעבור בדיקות רפואיות בליברפול כבר היום, וישלים מעבר בן 12 מיליון ליש"ט מצ'לסי למייטי רדז, שנואשים לחיזוק התקפי. ליברפול הביעה עניין בחלוץ נבחרת אנגליה כבר זמן רב.

* כמו כן, שנה וחצי אחרי שויתרה עליו לטובת בלקפול, צפויה ליברפול להשיב לשורותיה את כוכב נבחרת אנגליה הצעירה, תומאס אינס (הבן של פול אינס), תמורת 6 מיליון ליש"ט. יכולתו הטובה של סטיוארט דאונינג ככל הנראה תשאיר אותו במועדון.

* בדיילי טלגרף טוענים כי מנצ'סטר סיטי שלחה את צ'יקי בגיריסטיין לברזיל, בנסיון לגנוב לברצלונה את ניימאר.

* תיאו וולקוט אמנם עדיין לא חתם על חוזה חדש בארסנל, מה שמגביר את השמועות על עזיבתו, אולם בתקשורת האנגלית טוענים כי שחקן נבחרת אנגליה יישאר באצטדיון האמירויות לפחות עד הקיץ, ואז הוא עשוי למצוא קבוצה חדשה.

* מילאן צפויה להגיש הצעה של 20 מיליון ליש"ט למנצ'סטר סיטי עבור מריו באלוטלי, אלא שרוברטו מאנצ'יני נחוש בעמדתו להשאיר את החלוץ הבעייתי.

* ז'וזה בוסינגווה לא נסע עם קווינס פארק ריינג'רס למשחק החוץ מול ניוקאסל, וכעת הארי רדנאפ נחוש למכור את מגן צ'לסי לשעבר כבר בחלון ההעברות הקרוב.

* * התקשורת האיטלקית מפרסמת כי שחקני חלוצי מילאן, אלשנדרה פאטו ורוביניו, ביקשו לעזוב את הקבוצה המדרדרת. על פי הדיווחים, לרוביניו הצעה בגובה 8 מיליון דולר מפלמנגו, ואילו קורינתיאנס מוכנה לשלםל 15 מיליון יורו על קורינתיאנס. סגן נשיאה של הרוסונרי אדריאנו גליאני אישר כי הוא יטוס לברזיל על מנת לנהל משא ומתן בנוגע לשניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully