וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני: "הלב שלי לא מספיק חזק לשערים כאלה"

מאמן סיטי נשם לרווחה אחרי הניצחון הדרמטי על רדינג. ונגר: "מקווה שהניצחון ייתן לנו ביטחון, זה עדיין לא מספיק טוב"

צילום: ספורט 2

בקושי בקושי, מנצ'סטר סיטי נותרה אמש (שבת) צמודה ליריבה העירונית ומוליכת הטבלה מנצ'סטר יונייטד. הסיטיזנס היו קרובים מאוד לאבד שתי נקודות, אבל שער של גארת' בארי בדקה ה-93 סידר להם 0:1 ביתי על רדינג, שמצידה ממשיכה לנעול את הטבלה וספגה הפסד שביעי רצוף. שבועיים אחרי ההפסד האכזרי בדרבי, הקבוצה של רוברטו מאנצ'יני שוב לא הרשימה במשחק ביתי, אבל לפחות הפעם ידעה להכריע רגע לפני הבאזר.

רוברטו מאנצ'יני מנג'ר מנצ'סטר סיטי. רויטרס
הפעם הוא חגג בשנייה האחרונה. מאנצ'יני/רויטרס

"הלב שלי לא מספיק חזק בשביל שערים כאלה", אמר מאנצ'יני המחויך בסיום, "חשוב שנכבוש מוקדם יותר במשחקים הבאים. אני חושב שהגיע לנו לנצח, אבל החמצנו הרבה במחצית הראשונה. רדינג הגנה מצוין ולא מצאנו מרחבים פנויים. אני פשוט מאושר שניצחנו, הגישה שלנו הייתה נכונה ושמרנו על ריכוז לכל אורך הדרך".

ברדינג, כצפוי, התקשו להשלים עם ההפסד. המנג'ר בריאן מקדרמוט, אמר: "אנחנו הרוסים. אני וכל השחקנים, וגם כל האוהדים, שעשו דרך ארוכה. היינו מרוכזים כל המשחק וזה לא אשמתו של אף אחד מהשחקנים. היינו ראויים לפחות לתיקו באחד המגרשים הכי קשים בליגה. אפשר לקחת הרבה דברים חיוביים מהמשחק הזה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מנג'ר טוטנהאם אנדרה וילאש בואש. Laurence Griffiths, GettyImages
משחק חלש, תוצאה מאכזבת. וילאש בואש/GettyImages, Laurence Griffiths

מי שאיכזבה מאוד היא טוטנהאם, שסיימה רק ב-0:0 ביתי מול סטוק סיטי, שמצידה סגרה משחק ליגה שמיני רצוף ללא הפסד. אנדרה וילאש בואש סיכם: "היה משחקי קשה, סטוק קבוצה מאוד תחרותית ופיזית ולא פשוט להכניע אותם. אני מנסה להישאר חיובי, כי השחקנים שלי ניסו כמיטב יכולתם". מאמן הפוטרס טוני פוליס, אמר: "אנחנו מאושרים, כי שוב שמרנו על שער נקי. היינו טובים בהגנה וטוטנהאם כמעט לא בעטה לשער. זו נקודה מצוינת".

מי שעקפה את טוטנהאם והתייצבה במקום הרביעי בזכות הפרש שערים היא ארסנל, שניצחה 0:1 את וויגאן, משער בפנדל (שלא היה) של מיקל ארטטה בדקה ה-60. ארסן ונגר לא היה מרוצה, למרות ניצחון ליגה שני ברציפות: "זה טוב, אבל לא מספיק. אנחנו רוצים יותר", אמר הצרפתי, "אני מקווה שזה ייתן לנו קצת יותר אמונה וביטחון ושנוכל לשחק באווירה טובה יותר. משחק ההתקפה שלנו לא זרם וזה היה ניצחון של מלחמה ודומיננטיות, יותר מאשר יכולת".

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. רויטרס
עדיין לא מרוצה. ונגר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully