וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: דן מורי פתח בהרכב, ויטסה הפסידה

הבלם שיחק 64 דקות בהפסד 2:1 להירנביין. ניצחונות לכיאל, לויטה וחיימוב. בוזגלו צייץ: "מופתע שאהיה על הספסל"

מאור בוזגלו התלונן היום (שבת) על מעמדו בסטנדרד ליאז', לאחר שהתבשר כי לא יפתח בהרכב. מחר (ראשון, 15:30, שידור ישיר בספורט2) יתקיים דרבי ישראלי בבלגיה, כשליאור רפאלוב יגיע עם קלאב ברוז' למגרשה של סטנדרד ליאז', בה משחקים מאור בוזגלו, דודו ביטון ורמי גרשון.

בוזגלו כתב היום בטוויטר כי "פתחתי ושיחקתי בשלושת המשחקים האחרונים, מתוכם אני אחראי על חמישה שערים וניצחנו בכולם. מופתע מאד שמחר אהיה על הספסל.. מקצועי??....".

כזכור, רק לפני שבועיים בוזגלו כבש שער נפלא והוסיף שני בישולים בניצחון קבוצתו 1:5 על שרלרואה. בשבוע שעבר שיחק 60 דקות, והוחלף, בניצחון השלישי ברציפות של קבוצתו, 0:2 על מכלן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
נו, מקצועי? בוזגלו/מערכת וואלה, צילום מסך

* סלטיק ובירם כיאל לא התקשו להביס 0:4 את רוס קאונטי במחזור ה-19, הראשון מבין ארבעת מחזורי חג המולד. הבויז שמרו על פער חמש נקודות בפסגת הטבלה, כשהם גם מחזיקים במשחק חסר ועשו זאת בזכות שערים של סקוט בראון (46), גארי הופר (53, 64) וג'יימס פורסט (70), כולם במחצית השנייה. כיאל הוחלף בדקה ה-58 על ידי פורסט, כובש השער הרביעי.

* דן מורי פתח בסך הכל בפעם השנייה העונה בהרכב ויטסה, אבל הוחלף בדקה ה-64 בהפסד 2:1 של קבוצתו להירנביין. היה זה משחק שלישי ליגה ברציפות בו ויטסה לא משיגה ניצחון.

* רן בן שמעון שמר על המקום השלישי עם א.א.ק לרנקה, בזכות ניצחון דרמטי 1:2 בחוץ על אפולון לימסול. דויד קטאלה הספרדי הכריע את המשחק בדקה ה-86, כשגיא חיימוב בשערה של א.א.ק נכנע רק לפנדל בדקה ה-22.

* יובל שפונגין הפצוע נעדר ממשחקה של אומוניה ניקוסיה, שניצחה 1:2 את אתניקוס אכנאס. אוהד לויטה שמר על מקומו בין הקורות והשלים 90 דקות.

* ניסו קפילוטו שיחק 90 דקות בהפסדה של אלקי לרנקה 3:2 לא.א.ל לימסול. רועי בקל לא נכלל בסגל בגלל צהובים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
עוד שלוש נקודות. בן שמעון/מערכת וואלה, צילום מסך

* ברק בדש שיחק 90 דקות ב-2:2 הדרמטי של בוורן, בברוז' מול סרקל. המארחת הובילה 0:2 מצמד של טים סמולדרס (7, 78), אבל האורחים השוו משערים של קאסים דומביה (85) וכריסטוף לפוינט (87). גל שיש הוחלף כבר אחרי 29 דקות, לאחר שספג צהוב מהיר. מוחמד גדיר לא היה בסגל בוורן.

* בירסחוט ספגה הפסד ביתי מאכזב, 2:0 מול מכלן ונותרה במקום ה-14, אחד מעל לקו האדום. רועי דיין שיחק את כל 90 הדקות ואילו דור מלול עלה מהספסל בדקה ה-73, אך שניהם לא הושיעו כשדויד דסטורמה (24) ועבדול יאקוני אידי (86) כובשים למנצחת.

* שרלרואה הצליחה להשיג ניצחון חוץ אף היא, 1:2 על גנט. מתן אוחיון שיחק 90 דקות במדי המנצחת ואילו שלומי ארבייטמן, שכזכור ביקש אמש לעזוב את גנט, לא שיחק. שרלרואה טיפסה למקום ה-11 בזכות הניצחון, גנט נותרה שישית. מוחמד אאולד (11) ו-ויקטור בופ (78) כבשו למנצחים, מבויו אילומבה (71) השווה זמנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully