וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר ויינטרוב: "מול דודי אני תמיד צריך לתת אלף אחוז"

האלוף הטרי חגג את הניצחון המתוק בגמר אליפות ישראל. סלע: "הגיע לו. ביכולת כזו, יהיה לנו סיכוי מול צרפת בדייויס"

אמיר ויינטרוב חגג היום (שבת) זכיה שניה בתואר אלוף ישראל, לאחר ששב מפיגור מערכה וגבר על דודי סלע בגמר 6:4, 4:6, 3:6. ויינטרוב הציג טניס מצוין, ממש כמו שעשה ב-2010, והוכיח פעם נוספת כי הפוטנציאל שלו שווה הרבה יותר ממקום 194 בדירוג העולמי. אם מוסיפים לניצחון של אחר הצהריים את ההישגים הנאים בגביע דייויס, אין ספק שויינטרוב יכול להיות מאוד מרוצה משנת 2012. סלע? קצת פחות.

הטניסאי הישראלי אמיר ויינטרוב. ברני ארדוב
זכיה שניה בקריירה בטורניר ברמת השרון. ויינטרוב/ברני ארדוב

"כשאני עולה נגד דודי אני תמיד מרגיש שאני צריך להיות באלף אחוז, לא במאה אחוז, ובאמת הייתי צריך לרוץ כל המשחק", אמר ויינטרוב בסיום, והחמיא ליריביו בשלבים הקודמים, בעיקר שחקני נוער מוכשרים שאולי יהוו את הדור הבא של הטניס הישראלי: "יש פה נוער שרוצה לבוא מאחורינו ולנצח, ונלחם. השבוע היו תנאים קשים והפערים מצטמצמים. היה קשה, היה טוב וזה חישל אותי, בעיקר בשמינית גמר. אני בתקופה טובה ואני מקווה שפעם אחת אני אנצח את דודי גם בסבב ולא רק באליפות ישראל. בדירוגים שלי אני צריך כל הזמן לשחק תחרות אחרי תחרות כדי להתפרנס, אבל יש לי עזרה בשנה הבאה מהאיגוד ואני מקווה שהיא תהיה מוצלחת".

על המפגש הקרוב מול צרפת בגביע דייויס אמר האלוף הטרי: "אני חושב שגם אני וגם דודי בכושר לא הכי טוב, אבל זו רק תחילת העונה. הלוואי ואני ודודי נצליח מול צרפת, זו המשימה הכי קשה שהיתה לנו ונעשה את המקסימום. צונגה בא לעקוב אחריי כשהייתי בצרפת, אם הוא מפחד ממני כנראה שזה טוב".

מנגד, סלע אמר בסיום: "הוא שיחק הרבה יותר טוב ממני היום והגיע לו לנצח. היה לי מאוד קשה עם האור והצל". גם סלע התייחס למפגש מול צרפת ואמר: "אני ואמיר משחקים הרבה תחרויות ביחד, היום הוא שיחק לא ייאמן ואם הוא ישחק ככה בדייויס, יש לנו סיכוי".

הטניסאי הישראלי דודי סלע. ברני ארדוב
נקווה שבגביע דייויס זה ייראה טוב יותר. סלע חותם לילדים בסיום/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully