וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט: "נראה כאילו בראה ולאב לא מחטיאים נגדנו"

כוכבי הניצחון של הוולבס על אוקלהומה סיטי תסכלו את דוראנט. בראה: "הקבוצה הייתה צריכה אנרגיות ואני שמח שסיפקתי אותן"

קווין לאב קלע הלילה (בין חמישי לשישי) 28 נקודות ו-11 ריבאונדים ב-93:99 של מינסוטה על אוקלהומה סיטי, ניקולה פקוביץ' הוסיף 24 נקודות ו-10 ריבאונדים משלו, אבל שניהם פינו את הבמה ברבע האחרון לג'יי ג'יי בראה.

הגארד האנרגטי ששימש כאחת מהסנסציות הגדולות באליפות של דאלאס לפני שנתיים וקצת, קלע הלילה 14 נקודות ברבע האחרון (סיים עם 18) ופתאום היה הגו-טו-גאי בדקות ההכרעה. זה לא הכל. שתי נקודות של קווין דוראנט מהקו הורידו את המינוס של הת'אנדר ל-80:77 8:56 דקות לסיום, אבל שם הפורטו ריקני התעורר וקלע את 12 הנקודות הבאות של קבוצתו בדרך ל-81:92 ולניצחון. איזו הצגה נגד קבוצה שהצפינה למיניאפוליס אחרי 12 ניצחונות רצופים למי ששכח.

"אני אוהב את זה", אמר בראה בסיום, "היינו צריכים קצת אנרגיות היום ואני שמח שיכולתי לספק את זה הלילה". דוראנט הוסיף: "זה נראה כאילו בראה וקווין לאב לא מחטיאים נגדנו. כאילו לכל קבוצה יש איזשהו שחקן שתמיד מצטיין נגדנו ואצל הוולבס אלו לאב ובראה. נצטרך לעשות עבודה יותר טובה כשנפגוש אותם בפעם הבאה".

על רצף תריסר הניצחונות שנקטע, אמר דוראנט שקלע הלילה 33 נקודות: "זה לא סוף העולם. הפסדנו לקבוצה טובה. הם עלו לפרקט, שיחקו חזק וניצחו אותנו. המאזן שלנו עומד על 5:21 ועכשיו אנחנו צריכים לחזור לעבודה".

מאמן הוולבס, ריק אדלמן, היה מרוצה מכך שהקבוצה שלו גברה על הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה, אבל ביקש יציבות והמשכיות: "זה ניצחון חשוב, אבל אני רוצה שנגיע למצב בו ניצחון כזה לא יהפוך לביג דיל. היה לנו משחק גדול נגד הקבוצה הכי טובה, אבל אלו דברים שאנחנו יכולים להתמודד איתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully