וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא הרשימה ב-2:4 על מילאן

הארגנטינאים של הג'אלורוסי כיכבו בניצחון הנהדר. אינטר מעדה עם 1:1 ביתי מול גנואה, לאציו שנייה אחרי 0:1 על סמפדוריה

יש לכם ספק לגבי הקבוצה המלהיבה בליגה האיטלקית? רומא האטרקטיבית הרשימה הערב (שבת) פעם נוספת, עם 2:4 על מילאן שנעצרה לאחר ארבעה ניצחונות רצופים. הג'אלורוסי חתמו בצורה נהדרת את שנת 2012 בליגה האיטלקית, וכעת הם עם 32 נקודות במקום השישי, רק שלוש פחות מאינטר ופיורנטינה במקום השלישי.

אחרי שניצחה בצורה דרמטית 1:3 את קליארי בפתיחת המחזור ה-18, יובנטוס התפנתה לצפות בהנאה במעידה של יריבתה אינטר, שהסתפקה ב-1:1 ביתי מול גנואה הלפני אחרונה ואיבדה את המקום השני ללאציו, שניצחה 0:1 את סמפדוריה והרסה את הבכורה של מאמנה לשעבר דליו רוסי. פיורנטינה צמודה לאינטר עם 35 נקודות במקום השלישי, אחרי 0:3 בפאלרמו (ערן זהבי נכנס בדקה ה-78). נאפולי עצרה את רצף ההפסדים עם 0:2 על סיינה.

פאבלו אוסבלדו (משמאל), אריק לאמלה שחקני רומא חוגגים. רויטרס
איזה קונצרט. אריק לאמלה ופאבלו אוסבלדו/רויטרס

רומא - מילאן 2:4

הרוסונרי בריצה נהדרת של ארבעה ניצחונות רצופים? את רומא זה לא מעניין. הקבוצה המלהיבה של זדנק זמאן התעללה במילאן וניצחה אותה לראשונה באולימפיקו מאז 2008. האורחים הציגו בהתקפה את רוביניו וסטפן אל שעראווי, וידעו כי ניצחון יציב אותם מרחק חמש נקודות בלבד מהמקום המוליך לליגת האלופות, אבל הם נכנעו ללא תנאי לתצוגת התכלית של רומא, שמעט איבדה מעוצמתה בעקבות שני השערים המצמקים.

מילאן פתחה טוב והגיע למצב כבר בדקה הראשונה, אבל אז רומא השתלטה על העניינים עם פרנצ'סקו טוטי ודניאלה דה רוסי, שפתח באופן די נדיר במרכז הקישור. מרקו אמליה עצר את פאבלו אוסבלדו והדף לקרן בדקה ה-13, אלא שמהקרן של מיראלם פיאניץ' הגיע השער הראשון, אותו נגח פנימה ניקולאס בורדיסו הבלם. 11 דקות חלפו ואוסבלדו כבש בעצמו, עם התרוממות מעל מריו יפס ונגיחה אדירה לרשת אחרי הגבהה של פרנצ'סקו טוטי. הקונצרט של רומא נמשך, ולאחר חצי שעה כבר 0:3. דה רוסי הכניס כדור עומק גדול לאריק לאמלה הצעיר שירה בשמאל פנימה.

הגישה ההתקפית של רומא נמשכה במחצית השנייה, עם נגיחה שלישית לרשת. הפעם פדריקו בלצארטי הגביה משמאל ולאמלה נגח בדקה ה-61 את שערו ה-10 העונה בליגה. מילאן ניסתה לצמק ונעצרה אצל מאורו גויקוצ'אה ובקורה, לפני שמרקיניוס הורחק בדקה ה-78 בעקבות נגיעת יד מכוונת ואיפשר למילאן לצמק. ג'אמפאולו פאציני סחט פנדל מגויקוצ'אה ודייק מהנקודה הלבה בדקה ה-87, כשבויאן קרקיץ' המחליף כבש בחלוף דקה לאחר שנגיחה של פאציני נהדפה אצל השוער האורוגוואי. רומא נפרדת מ-2012 בסטייל, כשכל השערים שלה מובקעים על ידי ארגנטינאים (אוסבלדו, כזכור, התאזרח ולכן יכול לשחק בנבחרת איטליה).

ניקולאס בורדיסו שחקן רומא. רויטרס
עם כל הלב. ניקולאס בורדיסו/רויטרס

אינטר - גנואה 1:1

אחרי ההפסד ללאציו בשבוע שעבר, אינטר קיוותה לחזור למסלול הניצחונות, אך מעדה מול גנואה, עליה גברה בכל ששת המפגשים האחרונים. הרוסובלו חיפשו ניצחון ראשון על אינטר מאז נובמבר 1994 ותסכלו את שחקניו של אנדראה סטרמאצ'וני לאורך המשחק כולו, עד שבדקה ה-77 גם הדהימו את האוהדים בסן סירו עם שער של צ'ירו אימובילה, שעקף את אנדראה ראנוקיה ובעט פנימה. אינטר לחצה בחיפוש אחר שוויון, והשיגה אותו הודות להגבהה של אנטוניו קסאנו, אותה נגח פנימה אסטבן קמביאסו. בדקת הסיום היה קרוב המחליף הקרואטי מרקו ליבאיה להכריע את המשחק עבור המארחים, אבל הוא רשם החמצה אדירה כשהכדור שלו נעצר בקורה ממש משני מטרים.

אנטוניו קסאנו שחקן אינטר. Claudio Villa, GettyImages
לא האמין להחמצה המזעזעת של ליבאיה. אנטוניו קסאנו/GettyImages, Claudio Villa

סמפדוריה - לאציו 1:0

דליו רוסי ערך את הופעת הבכורה שלו על הקווים של סמפדוריה, אבל האקסית שלו לאציו קלקלה לו את היום וניצחה את סמפ לראשונה במראסי מאז 2004. לאציו לא הפסידה כבר יותר מחודש בכל המסגרות, ואחרי הדרמה בגביע מול סיינה, היא עקצה הפעם בבעיטה הראשונה שלה למסגרת, אותה הרנאנס הברזילאי ניתב פנימה בדקה ה-33.

סיינה - נאפולי 2:0

אחרי שבוע סוער במסגרתו הופחתו ממאזנה שתי נקודות והורחק משורותיה הקפטן פאולו קנבארו לחצי שנה, נאפולי התאוששה מרצף ארבעת ההפסדים בכל המסגרות על חשבון נועלת הטבלה. ג'וזפה יאקיני ערך בכורה כמאמן סיינה לאחר שהחליף בתפקיד את סרסה קוסמי, והמערך ההגנתי שהעמיד החזיק מעמד במשך 86 דקות מול נאפולי. אדינסון קבאני ולורנצו אינסינייה היו קרובים לכיבוש במחצית השנייה, אבל רק ארבע דקות לסיום כריסטיאן מאג'ו שבר את הקרח מקרוב. בדקת הסיום גוראן פאנדב הוכשל ברחבה, וקבאני סגר עניין.

פאלרמו - פיורנטינה 3:0

הוויולה סיימו את השנה עם עוד ניצחון ונצמדו לאינטר במקום השלישי (35 נקודות). פאלרמו קיוותה להשיג נקודה שלפחות תעלה אותה מעל הקו האדום, אבל פיורנטינה הייתה עדיפה במחצית הראשונה, הרבתה להחמיץ ובסופו של דבר השיגה את המגיע לה. זה קרה בדקה ה-50, כשחואן גיירמו קואדראדו בישל לסטבן יובטיץ', והמונטנגרי כבש את השביעי שלו העונה. ערן זהבי נכנס בדקה ה-78 כדי לעזור לסיציליאנים, אבל רק ראה מזווית טובה יותר את יובטיץ' משלים צמד מהנקודה הלבנה בדקה ה-83 וגם את הבלם גונסאלו רודריגס מדייק בפנדל נוסף דקה לסיום.

הרנאנס שחקן לאציו חוגג שער מול סמפדוריה. Marco Luzzani, GettyImages
בעיטה אחת למסגרת הספיקה. הרנאנס/GettyImages, Marco Luzzani

אטאלנטה - אודינזה 1:1
לאטאלנטה: חרמן דניס (40 בפנדל). לאודינזה: לואיס מוריאל (33)

בולוניה - פארמה 2:1
לבולוניה: פרדריק סורנסן (54). לפארמה: חיימה ואלדס (56), ניקולה סנסונה (66)

טורינו - קייבו 0:2
לטורינו: ג'נארו סארדו (12, עצמי), אלסנדרו גאצי (26)

ננאד טומוביץ' שחקן פיורנטינה שומר על פבריציו מיקולי שחקן פאלרמו. Tullio M. Puglia, GettyImages
פאלרמו עמוק בבוץ. פבריציו מיקולי נתקל בננאד טומוביץ'/GettyImages, Tullio M. Puglia

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully