וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 1:3 את קליארי

הגברת הזקנה פיגרה אחרי פנדל של פינילה (15), אבל מאטרי (75, 92) ו-ווצ'יניץ' (95) דאגו ליתרון של עשר נקודות בצמרת

למרות שזה עוד מוקדם לקבוע, אבל כנראה שליובנטוס יש את מה שצריך כדי לזכות באליפות. קוראים לזה מזל. אחרת איך תסבירו את העובדה שהגברת הזקנה נמנמה ברוב המשחק שלה מול קליארי, פיגרה ואפילו החמיצה פנדל עד הדקה ה-73, אבל מאותה דקה היא התנפלה על המשחק וחגגה 1:3 שמעניק לה עשר נקודות בצמרת הליגה האיטלקית.

אלסנדרו מאטרי שחקן יובנטוס חוגג. Marco Vasini, AP
הוציא את יובה לפגרה בראש שקט. מאטרי/AP, Marco Vasini

הגברת הזקנה שמוליכה את הטבלה באיטליה לא ספגה ולו שער אחד בשלושת משחקי הליגה האחרונים שלה, אבל את המשחק שלה הערב היא פתחה עם שער שספגה אחרי 15 דקות בעקבות פנדל שלא היה, כשמאוריציו פינילה כבש. יובה עדיין לא התעוררה, אבל בדקה ה-73 ארתורו וידאל החמיץ פנדל שהיה מחזיר את הקבוצה למשחק. הגברת הזקנה לא אמרה נואש ושתי דקות בלבד לאחר מכן אלסנדרו מאטרי שפגש את האקסית כבר סידר את השוויון, ועמוק בתוך תוספת הזמן מאטרי גם קבע את המהפך ויחד עם שער של מירקו ווצ'יניץ' הסתיימה החגיגה עם ניצחון מספר 14 העונה.

מאוריציו פינילה שחקן קליארי. Marco Vasini, AP
טעות קשה של השופט סיבכה את יובה בפתיחה. פינילה עם הפנדל/AP, Marco Vasini

מהלך המשחק

יובנטוס הכתיבה את הקצב בדקות הראשונות, אבל בניגוד גמור למהלך המשחק קליארי קיבלה פנדל בדקה ה-15. זה קרה אחרי שהשופט ראה הכשלה של ארתורו וידאל ברחבה על מרקו סו. מאוריציו פינילה עם בעיטה מצוינת הכניע את ג'יג'י בופון והעלה את המארחים ליתרון מפתיע. הגברת הזקנה הייתה מנומנמת בהמשך המחצית הראשונה וכמעט ולא איימה על השער של קליארי.

יובה שוב קופחה בדקה ה-64 אחרי שכדור קרן הסתיים עם נגיחה של בונוצ'י למשקוף, ובהמשך הפלה ברחבה של קוואדו אסמואה נעלמה מעיני השופט. פחות מדקה לאחר מכן קליארי ספגה את המכה שלה כאשר דוידה אסטורי שהיה מצוין הורחק. יובה המשיכה לבעוט בדלי. היא קיבלה פנדל בדקה ה-73 אחרי שהמחליף דריו דל פברו ספק ביצע עבירה על סבסטיאן ג'ובינקו. השופט קבע פנדל שני במשחק, אבל ארתורו וידאל שלח את הכדור לשמיים ומנע מהבינקונרי את השוויון. ובכל זאת שתי דקות לאחר מכן יובה כבר מצאה את השוויון. זה היה אלסנדרו מאטרי שכבש מקרוב אחרי הדיפה של מיכאל אגאצי.

אבל זה לא נגמר כאשר בדקה ה-92 מאטרי סידר את המהפך אחרי שהכדור נהדף אליו מההגנה המקומית, ופשוט נותר לו לגלגל פנימה. חברו מירקו ווצ'יניץ' סגר את הסיפור בדקה ה-95 אחרי שהוא קיבל מסבסטיאן ג'ובינקו והבקיע מקרוב.

פסקארה - קליארי 1:2

במשחק שפתח את המחזור, פסקארה ניצחה 1:2 בבית את קטאניה. 14 אלף צופים ראו את מרבאן צ'ליק מעלה את המארחים ליתרון אחרי 23 דקות, אבל פאבלו בריינטוס איזן 12 דקות לאחר מכן. שער הניצחון של פסקארה הגיע חמש דקות בתוספת הזמן כשרומולו טוגני סידר שלוש נקודות יקרות וניצחון רביעי העונה. רצף שני הניצחונות של קטאניה נקטע והיא במקום השמיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully