וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 21.12

חלון ההעברות של ינואר בפתח: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* פולהאם החזירה לסגל את השוער דייויד סטוקדייל שהיה מושאל להאל סיטי, לאחר ששוער המשנה ניל אתרידג' נפצע.

* ליברפול הודיעה שהכוכב הצעיר שלה ראהים סטרלינג (18) חתם על חוזה חדש בקבוצה. השחקן, שהצטרף ב-2010 מקווינס פארק ריינג'רס, אמר לאחר החתימה על החוזה החדש: "זה החלום של כל שחקן בן 18. אני אסיר תודה על כך שאני משחק במועדון גדול כזה".

שחקן קורינתיאנס, פאולו גררו. רויטרס
30 מיליון ליש"ט. גררו/רויטרס

שמועות

* על פי דיווחים שונים, מנצ'סטר יונייטד מחזיקה בסיכום עקרוני על צירופו של חלוץ בורוסיה דורטמונד, רוברט לבנדובסקי. קשרה של הקבוצה, נאני, עשוי לעזוב ולנחות באינטר. השינויים לא ייגמרו בכך ואמורים לקרות בקיץ. גם אזקיאל גאראי מבנפיקה ו-וגארד פורן ממולדה מועמדים.

* נמשכות ההשערות שדמבה בה יעזוב את ניוקאסל בינואר, כשארסנל נחשבת למתעניינת הבכירה בו. לסנגלי הפנטסטי סעיף יציאה מצחיק של 7 מיליון ליש"ט והמאמן אלן פארדו אמר: "העתיד של דמבה נמצא בידיים שלו. מצער שהחוזה הנוכחי שלו מעלה הרבה סימני שאלה". על פי "דיילי מירור", אם בה יעזוב, ניוקאסל תרכוש ממארסיי את לואיק רמי.

* בכירים ביובנטוס צפויים להיפגש ביום שני הקרוב עם נציגיו של פרננדו יורנטה במטרה לקדם את העברתו את חלוץ אתלטיק בילבאו ונבחרת ספרד לטורינו.

* מילאן ויובנטוס עוקבות בעניין רב אחר קשרה ההתקפי של בוקה ג'וניורס, לאנדרו פארדס בן ה-18, שכבר זוכה להשוואות עם חואן רומן ריקלמה.

* סוכנו של בלם אתלטיקו מדריד, קאטה דיאס (33), טוען: "בוקה ג'וניורס מעוניינת בו והוא ישמח לחזור לשם, עכשיו אחרי שקרלוס ביאנצ'י חזר לאמן את הקבוצה".

* על פי "לאקיפ" הצרפתי, מיקאל לאנדרו, ששוחרר לאחרונה מליל, נמצא על הכוונת של צ'לסי שעשויה לצרף אותו כשוער שני.

* עדיין בצ'לסי: על פי דיווחים באנגליה, הבלוז התעניינו בחלוץ קורינתיאנס, פאולו גררו, שכבש נגדם בגמר אליפות העולם לקבוצות, אבל קיבלו תשובה שעלותו תנוע סביב 30 מיליון ליש"ט - סכום אותו הם לא יסכימו להוציא עליו.

* ליברפול, אברטון, המבורג ומונאקו מעוניינות בחלוצה של פ.ס.ז', גיום הוארו - כך על פי דיווחים בתקשורת המקומית.

לואיק רמי חלוץ מארסיי. רויטרס
יחליף את בה בסט. ג'יימסז? רמי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully