וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: לבנדובסקי הגיע לסיכום עקרוני עם יונייטד

מערכת וואלה! ספורט

21.12.2012 / 13:30

באירופה טוענים כי החלוץ הפולני של דורטמונד סיכם לחמש שנים באולד טראפורד ויעבור תמורת 12-14 מיליון ליש"ט בקיץ הקרוב

ספורט 2

האם החיזוק הגדול של מנצ'סטר יונייטד בדרך? על פי דיווחים בכלי התקשורת באירופה, חלוץ דורטמונד רוברט לבנדובסקי הגיע לסיכום עקרוני עם השדים האדומים ובקיץ הקרוב הוא יעבור לאולד טראפורד.

לבנדובסקי נמצא על הכוונת של אלכס פרגוסון זה זמן רב, אבל בקרב האלופה הגרמנית, בה הוא משחק בשלוש העונות האחרונות, דאגו פעם אחר פעם להזים את השמועות, אלא שכעת נראה כי המעבר קרוב מאוד.

על פי הדיווח, בדורטמונד מוכנים לקבל את רצונו של החלוץ הפולני לעזוב ולחבור לשינג'י קגאווה, שעשה דרך דומה בקיץ החולף. כזכור, ליונייטד יש כרגע ארבעה חלוצים בסגל: ווין רוני, רובין ואן פרסי, דני וולבק וחאבייר הרננדס, שנראה כמי שיפנה את מקומו במידה שהעסקה אכן תצא לפועל. לבנדובסקי סיכם עם יונייטד על חמש שנים ככל הנראה וסכום ההעברה יעמוד על 12-14 מיליון ליש"ט. כזכור, פרגוסון כבר הצהיר כי לא יתחזק בחלון ההעברות הקרוב בחודש ינואר.

רוברט לבנדובסקי שחקן דורטמונד. רויטרס
תוספת כוח רצינית לפרגוסון. לבנדובסקי/רויטרס

סקולס בדרך לפרישה. גם גיגס?

על פי דיווחים באנגליה ביממה האחרונה, פול סקולס, ריאן גיגס וריו פרדיננד יעזבו את מנצ'סטר יונייטד בקיץ, כשהשניים הראשונים כנראה יפרשו מכדורגל. סקולס (38), גיגס (39) ופרדיננד (34) מחזיקים בחוזים עד קיץ 2013

סקולס כבר פרש מכדורגל בתום עונת 2010-11 והקבוצה ערכה לכבודו משחק הוקרה, אבל בינואר 2012 הוא חזר במפתיע למשחק פעיל. הפעם הפרישה שלו תהיה סופית וכנראה שגם זו של גיגס.

לעומת סקולס וגיגס, פרדיננד לא אמור לתלות את הנעליים, אבל הוא בינתיים לא קיבל הצעה להארכת חוזה באולד טראפורד וכמובן שאם המצב לא ישתנה, הוא יעזוב. מנצ'סטר יונייטד סובלת העונה מהגנה פגיעה מאוד, כשאחת מהסיבות היא החולשה של פרדיננד וכן הפציעה המתמשכת של נמניה וידיץ'. אלכס פרגוסון כבר עסוק מזה תקופה לא קצרה בסימון מטרות למרכז החוליה האחורית.

סר אלכס שלח לאחרונה סקאוטים על מנת לעקוב אחרי בלם בנפיקה ונבחרת ארגנטינה, אסקיאל גאראי, ועל פי דיווחים בימים האחרונים, גם בלם מולדה (המאומנת על ידי אולה גונאר סולשיאר) ונבחרת נורבגיה, וגארד פורן, נמצא על הכוונת.

עדכון ראשון: 11:09

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקני מנצ'סטר יונייטד, ריו פרדיננד, פול סקולס, ריאן גיגס. GettyImages
שינוי משמעותי בדרך. פרדיננד, סקולס וגיגס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully