וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדאמל פלקאו: "אני נותן לעצמי ציון 9.5 על שנת 2012"

כוכב אתלטיקו מדריד נהנה מביצועיו בשנה החולפת ומוכן למשחק מול סלטה (ו', 23:00). פאקו: "הוא החלוץ הטוב בעולם"

המחזור ה-17 בליגה הספרדית יצא לדרך כבר אמש (חמישי) עם שלושה משחקים של קבוצות ממרכז ותחתית הטבלה, והערב תכנס גם אתלטיקו מדריד השאפתנית למעגל המשחקים. הקולצ'ונרוס שמבקשים להתאושש מההפסד 4:1 לברצלונה במחזור הקודם, יארחו את סלטה ויגו (23:00, ספורט 5+ לייב) שמגיעה אחרי שני הפסדים רצופים וינסו לנצח את הגליסיאנים בבית לראשונה מאז מאי 2004.

אצל האורחת מודאגים מרדאמל פלקאו, שכבש העונה 17 שערי ליגה כולל חמישייה אחת, ולא ירחם גם על ההגנה התכולה. "אל טיגרה" עצמו נהנה מכל רגע: "2012 הייתה נהדרת עבורי, פנטסטית. היו כל כך הרבה רגעים גדולים, קשה לבחור את הטוב ביותר. אני נותן לעצמי ציון 9.5 על השנה הזו".

גם מאמן סלטה, פאקו הררה, הפליג בשבחיו של הקולומביאני: "פלקאו הוא מספר 9 הכי טוב בעולם. אני גם אוהב את קארים בנזמה, אבל אין לו את יכולת הכיבוש של פלקאו. נצטרך להתגונן טוב מולו כי בתוך הרחבה הוא פשוט פנומן".

בצד השני, המאמן המצליח דייגו סימאונה אמר: "אני מאוד מרוצה מההתקדמות של הקבוצה וממה שקורה בה. אתלטיקו מדריד הפכה לקבוצה תחרותית בכל מפעל בו היא משחקת".

סימאונה גם שלח ברכות החלמה למאמן ברצלונה, טיטו וילאנובה: "אני רק רוצה למסור לו את מה שכל עולם הכדורגל כבר מסר לו. הוא בחור אנרגטי, חזק ואמיץ. יש סביבו הרבה אנשים שתומכים בו ושמקווים שהכל יהיה בסדר והם יתנו לו עוד כוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully