וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סוסיאדד ניצחה את סביליה 1:2, אספניול ניצחה

הבאסקים חזרו לעצמם עם ניצחון ביתי, אספניול יצאה מקרב התחתית מול דפורטיבו עם 0:2, ראיו וייקאנו גברה 0:3 על לבנטה

המחזור ה-17 בליגה הספרדית נפתח כבר הערב (חמישי) עם ניצחונה המרשים של ראיו וייקאנו 0:3 על לבנטה השישית, כולל שני שערים מרהיבים. ריאל סוסיאדד עשתה את העבודה מול סביליה כשגברה עליה 0:2, בעוד אספניול הצליחה לשבור רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון עם 0:2 גדול בבית על יריבתה לתחתית, דפורטיבו לה קורוניה.

אלחנדרו דומינגס שחקן ראיו וייקאנו. GettyImages
תצוגה מרשימה של ראיו. צ'ורי דומינגס/GettyImages

ראיו וייקאנו - לבנטה 0:3

כ-10,000 צופים הגיעו ביום לא שגרתי מבחינתם לאצטדיון וייקאס וראו את קבוצתם חותמת שבוע מושלם מול הקבוצות של ולנסיה. אחרי הניצחון 0:1 במגרשה של ולנסיה ביום ראשון, ראיו עשתה זאת בגדול גם מול לבנטה, שידעה כי ניצחון יקפיץ אותה לפחות זמנית למקום הרביעי. זה אמנם לא היה מטורף כמו ה-3:5 מהעונה שעברה, אבל ראיו שכנעה ועצרה את לבנטה שלא הפסידה בששת משחקי החוץ האחרונים שלה. אחרי מחצית מאופסת, היה זה המגן השמאלי נאצ'ו שהפציץ בשמאל מ-25 מטרים לקורה ופנימה בדקה ה-59. השוער רובן מנע מלבנטה לחזור, ובדקה ה-79 ראיו הפליאה עם גולאסו נוסף. הפעם פיטי בעט כדור חופשי מדהים מ-30 מטרים לחיבורים. המחליף הארגנטינאי פרנקו ואסקס חתם את התוצאה בתוספת הזמן, עם שער קל מריבאונד.

קרלוס ולה שחקן ריאל סוסיאדד. David Ramos, GettyImages
ניצחון ביתי נאה. קרלוס ולה/GettyImages, David Ramos

ריאל סוסיאדד - סביליה 1:2

אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות, השיגו הערב המארחים ניצחון חשוב שמחזיר אותם אל החלק העליון של הטבלה, לפחות באופן זמני. סביליה, שהפסידה למלאגה במחזור הקודם נקלעה לפיגור כבר אחרי 18 דקות, כשקרלוס ולה כבש לסוסיאדד. סביליה התקשתה לייצר מצבים קורצים מול השער, וירדה למחצית בפיגור. את המחצית השניה דווקא פתחו המארחים טוב יותר, כדור שהוגבה אל הרחבה סחט הדיפה רעה של קלאודיו בראבו, וחסוס נבאס סידר לגארי מדל שער נאה כדי לקבוע 1:1. סוסיאדד לא הרימה ידיים, ובדקה ה-69 היא יצאה למתפרצת, קרלוס מרטינס שלח כדור רוחב מצוין אל אלברטו דה לה בלה שעמד שני מטרים מהשער ודחק בקלילות פנימה. המצב של סביליה רק הלך ונהיה גרוע יותר כשהיא נותרה ב-10 שחקנים בדקה ה-74 אחרי שקוקה ראה צהוב שני, וזה הספיק עבור המארחים.

אספניול - דפורטיבו לה קורוניה 0:2

קרב התחתית הלוהט הפגיש שתי קבוצות שבפעם האחרונה שהן ראו ניצחון, זה היה לפני שבעה משחקים. כשתוצאה מכך, הן סוגרות את הטבלה, אבל לפחות מבחינת המארחים, אולי מדובר כאן בשינוי. דפורטיבו היתה טובה יותר בפתיחה והרבתה לסכן את שער אספניול, אבל דווקא המארחים הכו ראשונים: סימאו כבש בדקה ה-30, ואל חדרי ההלבשה ירדה אספניול עם היתרון. לה קורוניה ניסתה לחזור בכל כוחה, אבל לא מצאה את הרשת, ומנגד ראתה את כריסטיאן סטואני מכפיל את היתרון בדקה ה-88, כדי לסגור את המשחק. לה קורוניה רושמת משחק שמיני ללא ניצחון, ורואה את יריבתה לתחתית משאירה אותה לבדה מתחת לקו האדום.

סרחיו גרסיה שחקן אספניול (ימין). רויטרס
מחזה נדיר: אספניול חוגגת/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully