וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריו פרדיננד על ההגרלה: "רונאלדו, נתראה בקרוב אחי"

בלם יונייטד נרגש לפגוש את האקס. במילאן מאוכזבים: "בארסה מכונה מושלמת". וגם: הדמיון המפתיע בהגרלה לחזרה הגנרלית

הגרלת שמינית גמר ליגת האלופות זימנה לנו היום (חמישי) שני קרבות אדירים, בין ריאל מדריד למנצ'סטר יונייטד ובין ברצלונה למילאן, ונראה שבמסדרונות אופ"א התכוננו היטב להגרלה האטרקטיבית. קצת פחות מיממה לפני הטקס בניון היום, פרסמה התאחדות הכדורגל האירופית "לוח משחקים". זה קרה במסגרת החזרה הגנרלית להגרלה שנערכה ביום רביעי, ובה נבדקה כשירות כל האמצעים האלקטרונים. ומה קיבלנו בהגרלה עצמה? בדיוק את אותם משחקים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום מסך מתוך "SKY" של החזרה הכללית של ליגת האלופות/מערכת וואלה!, צילום מסך

התגובות בקרב 16 הקבוצות שהוגרלו החלו לזרום דקות ספורות אחרי פרסום תוצאות ההגרלה, וריו פרדיננד מיהר לצייץ בחשבון הטוויטר העמוס שלו: "יש, מדריד!! אילו שני משחקים נהדרים יהיו!! כריסטיאנו, נתראה בקרוב אחי".

אמיליו בוטרגניו ייצג את ריאל מדריד בהגרלה ואמר בסיומה: "המפגשים יהיו חוויה מרגשת לכולם. יש לנו יחסים מצוינים איתם, אבל אנחנו יודעים שזה יהיה קשה. אלכס פרגוסון יודע להוציא את המיטב מהשחקנים שלו ויש לו שחקנים ברמה גבוהה, אבל אנחנו ריאל מדריד וננסה כמיטב יכולתנו. אני יודע שלמוריניו ולפרגוסון יש יחסים נהדרים, וזה יהיה משחק מיוחד עבור רונאלדו, אבל הוא מקצוען ואני יודע שהוא יעשה מה שהוא יכול כדי לעזור לנו להעפיל".

אמיליו בוטרגניו חבר הנהלת ריאל מדריד. ברני ארדוב
"זה יהיה משחק מיוחד עבור רונאלדו, אבל הוא מקצוען". בוטרגניו/ברני ארדוב

אומברטו גנדיני, המנהל המקצועי של מילאן, התייחס למפגש מול ברצלונה: "בשנה שעברה פגשנו אותם גם בשלב הבתים וגם ברבע הגמר, ולמזלנו השנה יהיו רק שני מפגשים... אנחנו כבר רגילים לשחק בקטלוניה, ואנחנו קרובים מאוד לטיטו וילאנובה ורוצים לאחל לו ולמשפחתו רק טוב לקראת הניתוח. אנחנו מקווים שהוא יהיה על הספסל במשחקים נגדנו. אנחנו משתפרים ואני בטוח שנמשיך להשתפר עד פברואר, אבל למרות שלברצלונה היו יותר בעיות מהרגיל בשלב הבתים העונה, אנחנו עדיין פוגשים מכונה מושלמת, וזו המשוכה הכי גבוהה שיכולנו לקבל, ואם נצלח אותה נוכל ללכת עד הסוף".

קרל היינץ רומיניגה, המנהל הספורטיבי של באיירן מינכן שקיבלה את ארסנל, אמר: "אנחנו מגיעים למשחק כפייבוריטים במעט, אבל אנחנו יכולים לטעות בכך שנזלזל בהם. ארסנל התקשתה בליגה בחודשים האחרונים, אבל בכל מקרה זה לא יהיה מפגש קל עבורנו. יהיה מעניין לפגוש גם את לוקאס פודלוסקי".

ניל לנון, מאמן סלטיק שזכה במפגש עם יובנטוס, הגיב: "אנחנו מאמינים שבשני משחקים הכל אפשרי. ליובנטוס יש סגל גדוש בכוכבים ברמה עולמית והם מציגים יכולת מצוינת בשנה וחצי האחרונה, אבל גם אנחנו היינו די טובים. ההגרלה הייתה יכולה להיות נחמדה יותר אלינו, אבל היה יכול להיות גם יותר גרוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully