וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

50% מהכרטיסים יימכרו במחירי חיילים ונוער

התיקון לתקנון ייכנס החל מה-13 בפברואר 2013. כמו כן תהיה מכירת כרטיסים מוזלים לאוהדי האורחות. לוזון: "שינוי מבורך"

בשורה טובה לאוהדי הכדורגל בישראל: יו?ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, הודיע היום על תיקון התקנון למכירת כרטיסים לליגות המקצועניות ולפיו החל מהראשון לפברואר, 2013 הקבוצות יחוייבו להקצות כ-50% מהכרטיסים לחיילים, נשים ונוער. זאת לעומת 20% כפי שהיה נהוג עד כה.

השינוי הזה הוכנס כדי למנוע מצב שבו האוהדים יגיעו לקופות ומלאי הכרטיסים עבורם ייגמר. בנוסף, אוהדים של קבוצות אורחות יוכלו להגיע לאצטדיונים ולרכוש כרטיסים מוזלים שכן נכנסה הוראה תקנונית המאפשרת לקבוצות ביתיות למכור כרטיסים במחיר מופחת לאוהדי הקבוצה האורחת.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון. ברני ארדוב
"אני שמח שהגענו ליום הזה" אבי לוזון./ברני ארדוב

אבי לוזון התייחס לשינוי הזה ואמר: ?מזה זמן רב שאני פועל מול הקבוצות על מנת להעביר את המהלך. אני שמח שהגענו ליום הזה שבו מתאפשר לעוד נשים, ילדים, בני נוער וחיילים להגיע למגרשי הכדורגל וליהנות מהכדורגל שלנו. אני חושב שמדובר במהפכה של ממש ואני שמח שכל חברי ההנהלה, המזכירות ובעלי הקבוצות הבינו את החשיבות של מהלך זה".

עוד הוחלט בישיבת ההתאחדות כי בעקבות בקשתו של נשיא בית הדין העליון, השופט בדימוס אורי גורן, יוארכו חוזיהם של היועץ המשפטי והתובע, עו?ד משה אביבי ועו?ד שלום אבן-עזרא, עד לתום עונת המשחקים הנוכחית.

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
אוהדי בית"ר. יוכלו לקנות כרטיסים מוזלים./ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • אבי לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully