וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון ימריא לגרמניה לאתר מנהל מקצועי בנבחרות הצעירות

19.12.2012 / 13:42

יושב ראש ההתאחדות ימריא עם אורי שילה כדי לראיין כארבעה מועמדים שאימנו באקדמיות של מועדונים מוכרים לתפקיד

יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון ומנכ"ל ההתאחדות אורי שילה ימריאו מחר (חמישי) לגרמניה כדי להיפגש עם מספר מועמדים פוטנציאליים לתפקיד מנהל מקצועי של הנבחרות הצעירות של ישראל. ההתאחדות קיבלה המלצות לגבי כארבעה מועמדים. יש לציין שאותם מועמדים לא מאמנים בכירים בכדורגל הגרמני, אלא אימנו בעיקר באקדמיות של מועדונים מוכרים.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, יושב ראש ההתאחדות אבי לוזון החליט למנות מאמן זר לתפקיד ויזמן מספר מועמדים לראיון עם בכירי ההתאחדות, כשהמטרה היא למנות אותו לתפקיד לפני אליפות אירופה לנבחרות צעירות 2013 שתיערך בישראל. על הפרק נמצאים מספר שמות של מאמנים, רובם לא מוכרים, שחלקם עובדים בגרמניה.

על פי גורמים בהתאחדות לכדורגל, המנהל המקצועי יקבע את צוות האימון של הנבחרות הצעירות כשהסיכויים שחלקם יעזוב גבוהים מאוד. בנוגע להמשך כהונתם של גיא לוזון (מאמן הנבחרת הצעירה), אלי אוחנה (מאמן נבחרות הנוער), אלון חזן (מאמן הנערים עד גיל 17) ועופר פביאן (מאמן נערים עד גיל 16) אמר גורם בהתאחדות לכדורגל: "החוזה של כל הארבעה מסתיים בחודש יוני, מיד לאחר אליפות אירופה (תיערך ב-15 עד ה-28 ביוני 2013). לגיא לוזון, שעושה עבודה נהדרת, בטח יהיו הצעות אחרות ולא בטוח אם ירצה להישאר. לא ברור גם מה יעלה בגורלו של אוחנה, שבינתיים הסטטיסטיקה של הנבחרות שלו 'לא בשמיים'". בהתאחדות לא מתכוונים, לפחות בשלב זה, לאפשר מינוי של מאמנים זרים לתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully