וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהתאחדות החליטו: מנהל מקצועי זר לנבחרות הצעירות

27.8.2012 / 15:40

המאמן יקבע את עתידם של לוזון, אוחנה, פביאן וחזן החל מיולי 2013, ויתחיל את עבודתו כבר בינואר. בקרוב יאותרו מועמדים

ההתאחדות לכדורגל בישראל קיימה ישיבת מזכירות היום (שני), בראשותו יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, בה הוחלט על מספר צעדים משמעותיים לקראת השנים הבאות. במרכז הישיבה עמדה ההחלטה לאשר מינויו של מנהל מקצועי עבור הנבחרות הצעירות, כשלוואלה! ספורט נודע כי הוא יהיה זר. החלטה עקרונית למנות אדם שכזה כבר התגבשה בעבר, אך כעת היא אושרה, למרות שזהותו של אותו מנהל על טרם ידועה.

עם זאת, נקבע כי מי שימונה יחל לעבוד בחודש ינואר 2013, וכי זהותו תקבע לא יאוחר מחודש נובמבר הקרוב. כזכור, ישראל תארח את אליפות אירופה לנבחרות צעירות ב-2013, מה שיהפוך לאירוע ראשון מסוגו המשוחק בארץ.

לוואלה! ספורט נודע כי ההתאחדות מתכוונת לאתר בקרוב מועמד זר בעל ניסיון באימון נבחרות צעירות למשרה. במהלך השבועות הקרובים תאתר ההתאחדות מועמדים מרחבי אירופה והמתאימים ביותר יזומנו לראיון אישי עם בכירי ההתאחדות. המועמד הזר יבחר את צוות האימון של הנבחרת הצעירות. כרגע, גיא לוזון, אלי אוחנה, עופר פביאן ואלון חזן אמונים על אימון הנבחרות הצעירות, אך המאמן יוכל לשנות את הצוות על פי ראות עיניו. ככל הידוע, בהתאחדות לא יעסיקו מאמנים זרים בנבחרות הצעירות, אך ההחלטה בעניין תהיה של המועמד הזר שיקבל את התפקיד.

כמו כן, בישיבה אושרה גם הקמת סגל זהב לנשים, זאת לקראת אליפות אירופה לנשים עד גיל 19 בשנת 2015, אותה ישראל תארח גם כן. במסגרת הקמתו של הסגל, ייבחרו שחקניות צעירות בולטות, אותן יכינו צוות המאמנים לקראת האליפות, במטרה להתחזק בצורה משמעותית עד אז ולהתחרות בצורה מכובדת באליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully