וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי גרשון ייעדר מתחילת קמפיין מוקדמות המונדיאל

21.8.2012 / 13:41

המגן סובל מקרע במיניסקוס ועשוי להיות מושבת במשך ארבעה עד שישה שבועות. המשמעות: ייעדר מול אזרבייג'אן ורוסיה

בשורות רעות לנבחרת ישראל: שחקן הנבחרת רמי גרשון סובל מקרע במיניסקוס, ויעבור ככל הנראה ניתוח בסוף השבוע, שישבית אותו לארבעה עד שישה שבועות. המשמעות היא שגרשון - שמתפקד גם כבלם ובמשחק האחרון מול הונגריה (1:1) אף שיחק כמגן שמאלי - יחמיץ את המשחקים של נבחרת ישראל מול אזרבייג'אן (7 בספטמבר) ורוסיה (11 בספטמבר) במסגרת מוקדמות המונדיאל.

גרשון נחשב לאחד השחקנים הבטוחים בהרכב של מאמן הנבחרת אלי גוטמן, ואמור להיות אחד משחקני ההגנה המובילים בסגל. גרשון חתם בחודש ינואר האחרון על חוזה חדש בקבוצה הבלגית, לאחר שקיבל שדרוג בשכר ויישאר לפחות עד 2014 במועדון. גרשון מושך כאבים בברך כבר מספר שבועות, עוד ממשחקי ההכנה של סטנדרד ליאז', והפציעה החמירה במשחק האחרון של הנבחרת.

ההיעדרות של גרשון צפויה ליצור בעיות בסגל של אלי גוטמן. כזכור, גם ערן זהבי לא יהיה כשיר למשחקים, לאחר שגם הוא סובל מקרע חלקי בשריר, בעוד גם טל בן חיים המורחק לא ישחק מול נבחרת אזרבייג'אן. גוטמן אמר היום: "אני מעריך את התנהלותו של רמי גרשון. זו הרצינות והנחישות שמאפיינת את שחקני הנבחרת, שמוכנים ורוצים להיות תמיד לרשות הנבחרת. אני מאחל לו בהצלחה בניתוח ומקווה שיחזור במהרה למגרשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully