וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל: "שחקנים גדולים מאיתנו נפצעו, מאמין בנבחרת"

26.8.2012 / 10:07

קשר סלטיק על הפציעות לקראת משחקי הנבחרת: "אנחנו זקוקים לסגל רחב". ניר ביטון ורביד גזל מועמדים לקבל זימון

אחרי שהתברר כי הוא ייעדר לפחות שלושה שבועות ויחמיץ את משחקי הנבחרת מול אזרבייג'אן (7 בספטמבר) ורוסיה (11 בספטמבר), הקשר בירם כיאל התבשר, כי בבדיקה נוספת שביצע בנוגע לניתוח שעבר לפני שמונה חודשים באזור הקרסול, נמצא כי הוא סובל מדלקת שתגרור מנוחה מוחלטת. למשך ההיעדרות של הקשר מהמגרשים אין השפעה על הנבחרת, כיוון שבכל מקרה הוא היה מתוכנן להחמיץ את שני המשחקים.

"קיבלתי את הממצאים הסופיים ואאלץ להיעדר שלושה עד ארבעה שבועות וכל שנותר לי הוא לאחל הצלחה לנבחרת", אמר כיאל לוואלה! ספורט והסביר: "הפציעה התחילה במחנה האימונים בגרמניה והחמירה במשחק ליגה שבעקבותיו עליתי לשחק עם זריקה במשחק במסגרת מוקדמות הצ'מפיונס. לאחר הנחיתה בגלזגו נבדקתי והתברר שיש לי מתיחה קטנה ברצועות החיצוניות, מכה חוזרת שמצריכה זמן ארוך יותר להחלים. לגבי ממצאי הפציעה בקרסול, מדובר בניתוח שעברתי לפני שמונה חודשים ומתברר שאני סובל מדלקת באותו אזור".

השחקן עדכן את ראשי הנבחרת בפציעה וכעת מתכנן המאמן אלי גוטמן לזמן שחקן אחר במקומו, לאחר שגם רופא סלטיק עדכן את רופא הנבחרת, ד"ר מרק רוסנובסקי, בפציעה. ניר ביטון ורביד גזל מועמדים להחליפו בסגל. "זומנתי לסגל של גוטמן לא משום שהייתי פצוע, אלא מתוך ההערכה שלו כלפיי. לא הייתי בשיא הכושר שלי ובכל פעם שהסגל פורסם קיבלתי זימון וניסיתי להוכיח את עצמי", הוסיף כיאל. "העובדה שאני, רמי גרשון ואולי גם ערן זהבי פצועים, בטח לא עוזרת".

"אבל אולי העובדה שנגיע למשחק מול רוסיה כאנדרדוג דווקא תעזור לנו. כשנבחרת משחקת שני משחקים בתוך פחות משבוע היא זקוקה לסגל רחב. שחקנים גדולים מאיתנו הפסידו משחקים ביורו והנבחרות הסתדרו. אני מאמין בנבחרת ומאחל לחברים שלי שיעשו את העבודה", אמר כיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully