וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל צפוי להיעדר ממשחקי נבחרת ישראל

24.8.2012 / 15:19

הקשר פצוע בקרסול, ייעדר 3-4 שבועות ועדכן את ראשי הנבחרת בנושא. מצטרף לזהבי וגרשון שיחמיצו את פתיחת הקמפיין

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: טל רזניק

עוד בשורות רעות לאלי גוטמן ונבחרת ישראל: אחרי שאיבד את ערן זהבי ורמי גרשון, נראה כי גם בירם כיאל לא יוכל ליטל חלק במשחקים נגד אזרבייג'אן ורוסיה בגלל פציעה בקרסול. קשר סלטיק נפצע במהלך ניצחון הקבוצה 0:2 על הלסינגוברג במסגרת פלייאוף מוקדמות ליגת האלופות והוחלף במחצית. המנג'ר ניל לנון טען כי השחקן ייעדר שלושה עד ארבעה שבועות וגם הקשר עצמו אישר לוואלה! ספורט כי ייעדר לפחות שלושה שבועות. המשמעות היא שהוא יחמיץ את המשחקים בפתיחת קמפיין מוקדמות המונדיאל.

כיאל שוחח עם רופא הנבחרת, ד"ר מארק רוסנובסקי, שעדכן את גוטמן בנושא. בנוסף, עד תחילת השבוע צפויה להתקיים שיחה בין אנשי הצוות הרפואי של סלטיק לבין ראשי הנבחרת על מנת להבהיר מהי חומרת הפציעות ומדוע ייעדר השחקן זמן ממושך כל כך.

ישראל תתארח אצל אזרבייג'אן ב-7 בספטמבר ותארח את רוסיה כעבור ארבעה ימים. גוטמן איבד רק השבוע את רמי גרשון, שסובל מקרע במיניסקוס ועבר בהצלחה ניתוח שישבית אותו לשישה שבועות. גם הקשר ערן זהבי שסובל מפציעה ברצועה הצידית של הברך, לא צפוי להיות כשיר לצמד המשחקים. טל בן חיים את אזרבייג'אן בגלל כרטיס אדום.

כיאל, שהחמיץ למעלה מחצי עונה אשתקד בגלל פציעה, שב לאימונים מלאים לקראת חודש מאי ונטל חלק במחנה האימון של הנבחרת באוסטריה וגרמניה, אך לא שיחק לפי סיכום עם סלטיק. הקשר נכלל בסגל למשחק הידידות מול הונגריה (1:1) ונכנס לדקות ספורות בלבד. משמעות ההיעדרות היא שגוטמן ייאלץ להסתמך כנראה על אביחי ידין, ביברס נאתכו ואלמוג כהן בעמדת הקשרים האחוריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully