וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "אין פיחות במעמדו של יוסי בניון"

23.8.2012 / 19:10

מאמן הנבחרת גיבה את הקפטן ("יש לו ערך מוסף"), דיבר על אזרבייג'ן ("יהיה קשה") ועל ליגת העל: "תהיה צפופה ומעניינת"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: טל רזניק

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכת וידאו: טל רזניק

נבחרת ישראל תפתח את קמפיין מוקדמות מונדיאל 2014 בעוד פחות מחודש, בשבעה בספטמבר, במשחק חוץ מול אזרבייג'אן בבאקו. ישראל, שהפסידה בשלושה מארבעת משחקי האימון האחרונים שלה לאוקראינה, גרמניה וצ'כיה וסיימה ב-1:1 בהונגריה, תנסה לפתוח ברגל ימין את הקמפיין ונראה שהמאמן הלאומי אלי גוטמן כבר לא יכול לחכות. היום (חמישי) דיבר גוטמן על הקמפיין במסגרת כנס איגוד עיתונאי הספורט בחיפה ובצפון, שנערך במלון לאונרדו בחיפה.

"אנחנו מכוונים לשביעי בספטמבר, זה המאני טיים", הבהיר גוטמן. "זה צפוי להיות משחק לא פשוט מול אצטדיון מלא, אבל כולי אמונה בשחקנים שלנו, שיגיעו חדורי מוטיבציה ויבינו מה מוטל עליהם. נצטרך לנטרל לאזרבייג'ן מספר שחקני המפתח ולהכתיב את הקצב - זו גולת הכותרת. אם אתה נותן לעצמך ללכת אחרי האירועים, אתה בבעיה. בנבחרת אין את השבת הבאה לתקן. אנחנו נבוא מאוד ממוקדים. אין מקום בנבחרת ישראל - למעט הכנה מנטלית, אימונים טקטיים ומצבים נייחים, זה מה שיהיה, כי גם כך אני מרגיש שאין לי מספיק זמן".

על מעמדו של הקפטן הוותיק יוסי בניון אמר גוטמן: "אין שום פיחות במעמדו של יוסי בניון בנבחרת, הוא רכש את המעמד שלו בזכות, ולא רק בזכות העובדה שהוא כדורגלן גדול, אלא גם בזכות האישיות שלו. מאז שחזרתי היו לי הרבה שיחות עם יוסי, והשיחות לא נוגעות ביוסי בניון השחקן ברגע זה על המגרש, הן נוגעות בנבחרת ישראל, כי אם נבחרת ישראל תצליח או לא תצליח זה לא יהיה על יכולתו של שחקן זה או אחר. ליוסי יש ערך מוסף".

על תומר חמד, שנמצא בכושר מצוין, אמר המאמן: "אני מאוד מחזיק מתומר חמד, הוא אחת ההפתעות של הכדורגל הישראלי, שחקן ששיחק לפני שנתיים-שלוש באחי נצרת והיום נמצא היכן שנמצא, זה מזכיר לי את סיפור נג'ואן גרייב, או ערן זהבי".

לבסוף, על ליגת העל שנפתחת בסוף השבוע הקרוב אמר מאמן הנבחרת: "תהיה ליגה מעניינת, ליגה צפופה, לא כמו בשנה שעברה. ההרגשה שלי היא שמכבי חיפה, הפועל תל אביב, מכבי תל אביב ועירוני קרית שמונה יתמודדו על התואר".

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully