וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: טיטו וילאנובה ינותח ביום חמישי

לאחר מכן, יעבור המאמן שחלה בסרטן טיפולי כימותרפיה של שישה שבועות. בקבוצה מבהירים: "לא פנינו לגווארדיולה"

וידאו: רויטרס

צפו באוהדי ברצלונה מגיבים לחדשות הקשות

הפרסומים על מחלת הסרטן של מאמן ברצלונה טיטו וילאנובה, בעקבותיה הוא עלול לפרוש מהקבוצה, היכו בהלם את עולם הספורט. הערב החלו להגיע שחקני הקבוצה למתחם האימונים, כאשר ליאונל מסי וקרלס פויול הופיעו כשעתיים לפני שעת הפתיחה המיועדת אך כמובן לא דיברו עם כלי התקשורת. וילאנובה עצמו הגיע גם כן לאימון הסגור, ועדכן את השחקנים במצבו.

לאחר מכן, הוציאו ראשי ברצלונה את ההודעה הבאה לתקשורת: "במהלך המעקב שלנו, נרשם שינוי במצב בלוטת הרוק של טיטו, והמצב הנוכחי מצריך ניתוח שייערך כבר מחר. זמן האשפוז של טיטו יהיה שלושה או ארבעה ימים. לאחר מכן, וילאנובה יעבור טיפולי כימותרפיה והקרנות שיימשכו כשישה שבועות. לאחר מכן, בהתאם להחלמתו, ייעשה נסיון לשלב את הטיפולים שלו עם העבודה".

טיטו וילאנובה מאמן ברצלונה. Manu Fernandez, AP
עולם הכדורגל מחזיק אצבעות. וילאנובה/AP, Manu Fernandez

בשעות הערב ערכו הנשיא סנדרו רוסל והמנהל אנדוני זוביזרטה מסיבת עיתונאים, בה נכחו גם קרלס פויול, צ'אבי, אנדרס אינייסטה ו-ויקטור ואלדס. "אנחנו רוצים להביע את תמיכתנו בפני טיטו ומשפחתו", אמר רוסל. "הדבר החשוב עכשיו הוא להתאושש. טיטו הוא מאוד חזק ואנחנו בטוחים שהוא יחזור אלינו בקרוב".

זוביזרטה אמר: "טיטו העביר לנו מסרים מרגיעים. הוא יודע שמדובר במצב קשה, אבל הוא משוכנע שהוא יכול לצאת ממנו. הדבר היחיד שמשנה כרגע זה איך הוא ומשפחתו מרגישים. טיטו הוא אדם פשוט וישיר, אדם עם חוזק נפשי בלתי רגיל. מחר נלווה אותו לבית החולים, נפקיד אותו בידיים הטובות ביותר ונקווה שבפעם הבאה שניפגש, נראה אותו עם חיוך על הפנים. הוא ביקש מאיתנו לנצח את ויאדוליד. בימים כאלה מקבלים פרופורציות". שוער העבר אף הדגיש: "לא פנינו לגווארדיולה. טיטו הוא עדיין המאמן. ג'ורדי ראורה ישב על הספסל נגד ויאדוליד, וכל השאר - ספקולציות".

אז מי כן יחליף את וילאנובה, אם וכאשר? עדיין לא ברור. כאמור, עוזר המאמן ג'ורדי רואורה ינהל את המשחק הקרוב מול ויאדוליד בשבת, ולאחר שדחו את השמועות על חזרתו של גווארדיולה, צצו שמועות בספרד לפיהן גם לואיס אנריקה, שאימן את ברצלונה ב' לפני שעבר אשתקד לרומא, מועמד.

"אני מצטער מאוד לשמוע את החדשות", אמר קשר ברצלונה, צ'אבי. נשיא היריבה העירונית, חואן קולט, אמר: "בשם המועדון כולו והאוהדים שלנו, אנחנו מאחלים לטיטו החלמה מהירה, ומקווים שהוא יחזור לדרבי הקרוב".

הערב צייץ בחשבון הטוויטר שלו בנו של המאמן, אנדריה וילאנובה, שמשחק באחת הקבוצות הצעירות של ברצלונה, וכתב: "תודה רבה לכולכם על התמיכה. אתם נהדרים".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקני ברצלונה, אנדרס אינייסטה (שני מימין), קרלס פויול, צ'אבי, ויקטור ואלדס. רויטרס
ערב לא פשוט. כוכבי ברצלונה, ואלדס, אינייסטה, צ'אבי ופויול, במסיבת עיתונאים הערב/רויטרס

גם היריבה ריאל מדריד הוציאה הודעה רשמית בנושא: "מועדון הכדורגל ריאל מדריד מבקש לאחל תמיכה, אהבה וחיבה למאמן ברצלונה, טיטו וילאנובה. המועדון תומך במאמן, בקבוצתו ובמשפחתו".

קפטן ריאל, איקר קסיאס, אמר: "לטיטו יש את הכוח להתגבר על זה". מארסלו הוסיף: "מעל כל הצבעים והתלבושות, כולנו בני אדם. הלוואי שטיטו ינצח את המשחק הזה". סרחיו ראמוס אמר: "אני שולח איחולים לטיטו ולמשפחתו. כולנו משפחת הכדורגל". אלברו ארבלואה צייץ: "הסוד הוא להילחם עד הסוף. יש לך את התמיכה שלנו".

הידיעה זעזעה, כמובן, את עולם הספורט ואמצעי התקשורת המקוונים החלו לרחוש. בטוויטר הפך הנושא לאחד המדוברים ביותר והתגובות היו, כמובן, מלאות אמפתיה. חלוץ העבר והפרשן גארי ליניקר צייץ: "מאוד מצער לשמוע על מצבו של טיטו וילאנובה. המחשבות עמו". הטניסאי רפאל נדאל הגיב אף הוא: "אני מוסר את התמיכה והעידוד שלי לטיטו וילאנובה. כולנו איתך כדי להתגבר על הצעד הזה". שחקן העבר של ריאל מדריד גוטי כתב: "מכאן אני מעביר את כל התמיכה שלי לטיטו וילאנובה לבריאות שלמה".

סנדרו רוסל נשיא ברצלונה. רויטרס
"בטוחים שהוא יחזור אלינו בקרוב". רוסל/רויטרס

גם בישראל קיבלו אנשי מקצוע את הבשורה בתדהמה, במיוחד במכבי תל אביב, שם עדיין קשורים המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף והמאמן אוסקר גרסיה למועדון בו שיחקו. גרסיה אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "אלו חדשות עצובות מאוד ואני מקווה כי הוא יחלים במהרה". קרויף הוסיף: "היה נורא לשמוע את הידיעה. אני מאחל לטיטו איחולי החלמה מלאה. לצד דברים שכאלה, הכדורגל הופך ללא משמעותי והבריאות משחקת תפקיד".

רפא בניטס כתב באתר הרשמי שלו: "בזמן שהתכוננתי למשחק מול לידס הלילה, שמעתי על החדשות העצובות לגבי טיטו וילאנובה. ההודעה באה שנה לאחר הבעיות הרפואיות שהיו לו. צ'לסי ואני מאחלים לו מזל בעתיד וכוח לעמוד מול מה שהוא יתמודד בחודשים הקרובים. לכל משפחת בארסה, למאמנים, לשחקנים, לאוהדים וכמובן - לטיטו - אתם במחשבותינו".

קשר מנצ'סטר סיטי ונבחרת ספרד, דויד סילבה, צייץ: "שולח את כל התמיכה שלי לטיטו ולשאר האנשים בעולם שנלחמים נגד מחלת הסרטן מדי יום. תהיו חזקים".

דרמה בברצלונה: טיטו וילאנובה שוב אובחן כחולה סרטן, צפוי לעזוב

אוסקר גרסיה ג'ורדי קרויף מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא היו מוכנים לבשורה הזו. קרויף וגרסיה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully