וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: "וילאנובה חלה בסרטן, אך עשוי לחזור בקרוב"

דרמה בברצלונה: חלה הרעה במצבו של מאמן הבלאוגרנה, שבגופו נמצאו גרורות סרטניות, אך רופאיו אופטימיים ומעריכים כי יוכל לחזור בתוך חודש. עוזרו ינהל את המשחק בוויאדוליד

טיטו וילאנובה, מאמן ברצלונה. רויטרס
רק בריאות. וילאנובה/רויטרס

דרמה בברצלונה: בספרד טוענים היום (רביעי) כי מאמן ברצלונה חולה שוב בסרטן, ושחלה הרעה במצבו. ברצלונה ביטלה את כל האירועים שאמורים להיערך היום, ובספרד מעריכים כי זו הסיבה שבגינה האירועים נדחו. כידוע, לווילאנובה גילו גידול סרטני בשנה שעברה, שהוסר בניתוח, אך בספרד מדווחים היום כי בבדיקות רפואיות שנעשו למאמן ברצלונה נמצאו גרורות בגופו, והוא עלול לעזוב את תפקידו באופן מיידי. וילאנובה מתוכנן להיכנס כבר מחר לניתוח.

יחד עם זאת, העיתון "ספורט" מפרסם כי רופאיו של וילאנובה אופטימיים לגבי מצבו. בבדיקה התגלה גוש סמוך מאוד לזה שהוסר בניתוח שעבר בחודש נובמבר אשתקד ועל פי הדיווח, המצב הפעם הרבה פחות חמור. המאמן ינותח ביום חמישי ואם ההליך יעבור בלי תקלות, הוא אמור להשתחרר במהרה לביתו, לבלות את חג המולד עם משפחתו ולחזור תוך חודש לפעילות מלאה. בספרד מדווחים שברצלונה לא תקבל החלטות לגבי מאמן לפני שיחה שאמורה להתקיים בין המנהל הספורטיבי אנדוני סוביסארטה למאמן עצמו.

ברצלונה טרם הוציאה הודעה רשמית בנושא, אך זה צפוי לקרות בהמשך הערב. גם לקבוצה עצמה מתוכנן אימון ערב שיהיה סגור לתקשורת. במועדון, כאמור, ממתינים בסבלנות לחדשות על מצבו של וילאנובה, כאשר בתחילה העריכו בספרד שהמאמן יעזוב את תפקידו, אך הבשורות הטובות שהתקבלו עשויות לשנות את התמונה. אגב, בברצלונה הכחישו כי פפ גווארדיולה ולואיס אנריקה מועמדים להחליף את וילאנובה. כרגע, נראה שהעוזר ג'ורדי רואורה ינהל את המשחק הקרוב מול ויאדוליד בשבת.

כזכור, וילאנובה מונה הקיץ למאמן הראשי של ברצלונה, אחרי שהחליף את פפ גווארדיולה בתפקיד. בברצלונה חששו שהמחליף הנצחי לא יוכל להיכנס לנעליים הגדולות של גווארדיולה, אבל השנה וילאנובה לא רק שמר על הסגנון האטרקטיבי של הקבוצה, אלא אף שבר שיאים, כשבארסה פתחה את העונה עם 15 ניצחונות ותיקו אחד - שיא ספרדי. היא עלתה לשמינית גמר ליגת האלופות, ומוליכה את "לה ליגה" בהפרש ניכר מהאלופה ריאל מדריד (13 נקודות פער) והשנייה אתלטיקו מדריד (9 נקודות).

בנובמבר שעבר, כשבארסה נסעה למילאנו למשחק בשלב הבתים בליגת האלופות, וילאנובה, אז עוזרו של פפ גווארדיולה, הובהל לבית החולים על מנת לעבור ניתוח חירום בבלוטת הרוק. הניתוח עבר בהצלחה, ובגיל 42 הספרדי חשב שהוא התגבר על המחלה.

שחקני ברצלונה חוגגים עם ליאונל מסי (שני מימין). David Ramos, GettyImages
יקבלו עדכון לפני האימון באשר למצבו של וילאנובה/GettyImages, David Ramos

הממצאים למחלתו של וילאנובה התגלו כבר אתמול בבית חולים מקומי בברצלונה, אותו מקום בו הוא אושפז לאחר שהתגלתה המחלה לראשונה. בשלב הזה שחקני הקבוצה לא עודכנו באופן רשמי בהתפתחויות, כאשר לפני האימון שאמורה הקבוצה לערוך היום הם ידווחו על כך. עדיין לא ברור האם וילאנובה עצמו יהיה זה שיבשר להם על כך או שמא אנשי הצוות המקצועי. חלק מהשחקנים עודכנו על ההתפתחויות דרך כלי התקשורת.

לא מעט איחולי החלמה נשלחו אל וילאנובה דרך מיטב אנשי הספורט, בעיקר דרך הטוויטר. רפאל נדאל כתב: "אני מוסר את התמיכה והעידוד שלי לטיטו וילאנובה. כולנו איתך כדי להתגבר על הצעד הזה". שחקן העבר גוטי כתב: "מכאן אני מעביר את כל התמיכה שלי לטיטו וילאנובה לבריאות שלמה". גארי ליניקר הוסיף: "אני מאוד מצטער לשמוע על טיטו וילאנובה, מאמן בארסה, שעובר ניתוח אחרי הידרדרות הסרטן. המחשבות איתו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully