וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אובינה אוביפולה הניגרי מועמד

החלוץ, מלך השערים במלטה, עשוי להגיע למבחנים. דוידזאדה מתכונן לשבת: "ברוכיאן היה סמל בבית"ר, זה משמעותי"

one

"המפעל הזה חשוב לאלונה ברקת ולקבוצה, אנחנו רוצים לקחת את התואר הזה ונעשה הכל כדי לזכות בו", כך אמר מגן הפועל באר שבע אופיר דוידזאדה בעקבות ההעפלה של קבוצתו לחצי גמר גביע הטוטו, לאחר שגברה בשני משחקי רבע הגמר על עירוני קרית שמונה. במועדון יודעים מה חשיבות המשחק נגד בית"ר ירושלים, אחת היריבות העיקריות שלה במאבק על כרטיס לפלייאוף העליון. "המשחק הזה מקבל משמעות אחרת עבור אבירם (ברוכיאן) כי הוא היה הסמל של בית"ר הרבה שנים. אני מניח שזה ידרבן אותו. בית"ר בתקופה מצוינת, אבל גם אנחנו בתקופה יחסית טובה. מי שיהיה מרוכז יותר ינצח. חבל לי שאכזבנו את האוהדים במשחק נגד סכנין, תהיה אווירה מדהימה בווסרמיל ואני מקווה שנפצה אותם".

במועדון מרוצים מאוד מניהול המשחק של אלישע לוי, שמוכיח שוב כי הוא מסוגל לעמוד במטרה העיקרית שברקת הציבה לו – עונה שקטה ללא מאבקי תחתית מתוך כוונה להפוך את הקבוצה לכזאת שמאיימת על הצמרת בעונה הבאה. עדיין לא ברור האם ניקולאס פלצ'וק ו-ויליאם סוארס שלא נכללו בסגל בגלל פציעות יהיו כשירים למשחק מול בית"ר.

אלירן עטר מכבי תל אביב מול אופיר דוידזאדה הפועל באר שבע. קובי אליהו
"מי שיהיה מרוכז יותר ינצח". אופיר דוידזאדה/קובי אליהו

החלוץ הניגרי אובינה אוביפולה (25) מועמד להפועל באר שבע ועשוי להגיע לישראל להיבחן בקבוצה. אוביפולה הוצע למאמן אלישע לוי במועדון בודקים אפשרות להנחיתו למבחנים. בקיץ, אגב, הזוכר שמו של השחקן כמועמד להגיע למכבי חיפה וזאת על פי דיווחים בחו"ל. אוביפולה נשאר בסופו של דבר בקבוצתו מוסטה מהליגה הבכירה במלטה וכבש עד כה העונה 11 שערים ב-15 משחקים, נתון שמעמיד אותו בראש טבלת המבקיעים בליגה. הניגרי שיחק בשלוש השנים האחרונות במלטה והוא נחשב למבקיע המצטיין בליגה כאשר אשתקד היו לו 34 כיבושים.

כאמור, אלישע לוי ממשיך לחפש חלוץ לקבוצה, אך ביממה האחרונה עלה שוב נושא הקשר האחורי. גם בלם בני יהודה אביב חדד הוזכר. בכל מקרה, המטרה הראשונה של לוי תהיה החתמת חלוץ. כפי שפורסם שלשום, איביצ'ה יובאנוביץ' הסרבי הוא אחד המועמדים לחזק את הקבוצה ובמועדון כבר צפו בקלטות שלו. לאלישע לוי יש ארבעה זרים בקבוצה לאחר שחרור וויליאם נג'ובו וצירוף חלוץ זר ישלים את המכסה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully